Blog

HomeNovostiJAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnog prostora

JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnog prostora

Daje se u zakup poslovni prostor na adresi Varaždin, Ulica Ivana Kukuljevića 13, u koji je sagrađen na kč.br. 1439/1, upisano u zk.ul. 12934, k.o. 331325, Varaždin.

Poslovni prostor u naravi čini odvojeni poslovni prostor u prizemlju zgrade Obrtničkog doma u Varaždinu, Ivana Kukuljevića 13, površine 177,00 m2. Zasebni ulaz u poslovni prostor je iz Kukuljevićeve ulice, na kućnom broju 13.

Navedeni prostor daje se u zakup kao cjelina.

2.

Početna mjesečna zakupnina za cjelokupni poslovni prostor iznosi 1.500,00 eura mjesečno, uvećano za PDV.

Kod sredstvo osiguranja plaćanja ugovorene zakupnine, troškova vezanih uz redovitu uporabu i održavanje predmetnog poslovnog prostora, te naplate eventualno nastale štete, zakupnik je dužan dati zakupniku, prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, valjanu Bjanko zadužnicu zakupnika kao dužnika, te s osobnim jamstvom vlasnika/direktora kao jamca platca.

3.

Namjena prostora su razne namjene.

Vezano uz namjenu poslovnog prostora uvjet je iskustvo u organizaciji, profesionalnosti i educiranost osoba zakupnika, te dosadašnjem radu zakupnika u namjeni poslova za koji traži zakup prostora.

4.

Pravo na podnošenje ponuda imaju pravne osobe te fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost, a koje su registrirane za obavljanje djelatnosti za čiju namjenu poslovnog prostora će iskazati ponudu.

Neće se razmatrati:

-ponude pristigle nakon isteka roka za podnošenje ponuda naznačenog u javnom natječaju, -ponude koje nisu u skladu s uvjetima javnog natječaja, nepotpune ponude (koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno javnom pozivu), uvjetne ponude te ponude na kojima su vidljive korekcije podataka,

-ponude fizičkih osoba koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost te pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava, odnosno nad kojim je pokrenut predstečajni postupak, stečaja ili likvidacije u trenutku donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja,

-ponude u kojima je predložena djelatnost za obavljanje koje ponuditelj nije registriran u odgovarajućim registrima.

 

5.

Način prijave

Ponuditelj je u svojoj ponudi dužan navesti:

-djelatnost (ili više djelatnosti) koju će obavljati u poslovnom prostoru, koja mora biti dopuštena sukladno propisima te ponuditelj mora biti registriran za obavljanje iste u odgovarajućim registrima,

-oznaku poslovnog prostora (adresa),

-podatke o ponuditelju (naziv, sjedište, OIB, e-mail adresa, ime i prezime, te telefonski kontakt ovlaštene osobe),

-ponuđeni iznos zakupnine, ne manji od oglašenog u javnom natječaju,

-opis planiranih djelatnosti/plan rada.

Uz ponudu s prethodno navedenim podacima potrebno je priložiti:

1. izvadak iz odgovarajućeg registra (sudskog/obrtnog/drugi odgovarajući upisnik), ne stariji od 30 dana,

2. izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja, izdanu od Ministarstva financija – Porezna uprava, ne stariju od 15 dana.

6.

Rok za podnošenje ponuda je najkasnije do 23:59 sati 29. studenog 2024. godine.

Pisana ponuda za zakup poslovnog prostora s potrebnom dokumentacijom podnosi se u navedenom roku, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:

“PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU ZA POSLOVNI PROSTOR  – NE OTVARATI”, neposredno predajom stručnoj službi Udruženja ili preporučenom pošiljkom na adresu Udruženje hrvatskih obrtnika Varaždin, 42000 Varaždin, Ulica Ivana Kukuljevića 13/II.

 

7.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će se s ponuditeljem koji ispunjava uvjete iz natječaja vodeći brigu o ekonomski najpovoljnijoj ponudi pri čemu će se osim kriterija cijene koristiti kriteriji kvalitete ponude, tehničke prednosti, estetske i funkcionalne osobine, ekološke i energetske osobine, operativni troškovi, ekonomičnost, i drugo. Ugovor o zakupu s najpovoljnijim ponuđačem sklopiti će se na rok od 5 godina uz mogućnost produljenja. Ugovor  će se solemnizirati kod javnog bilježnika na trošak zakupnika.

O rezultatima natječaja ponuditelji će biti obaviješteni najkasnije do 11. prosinca 2024. godine.

Dodatne informacije o poslovnom prostoru kao i naknadni uvid u natječajnu dokumentaciju mogu se dobiti u prostorijama Udruženja.

Prethodni/sljedeći

OSTAVI KOMENTAR

Skip to content