OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA REKLAMACIJE POTROŠAČA-KORISNIKA JAVNIH USLUGA

obavještavamo Vas da su odlukama Upravnog odbora HOK-a od 7.06.2022. pri HOK-u osnovana tri povjerenstva za reklamacije javnih usluga

  •  Povjerenstvo za reklamacije javnih usluga za prijevoz putnika u javnom prometu
  •  Povjerenstvo za reklamacije javnih usluga za dimnjačarske poslove
  •  Povjerenstvo za reklamacije javnih usluga za prijevoz pokojnika

Informacija je objavljena na web stranici Hrvatske obrtničke komore: Povjerenstva za reklamacije javnih usluga

Navedena povjerenstva osnovana su u skladu s novim Zakonom o zaštiti potrošača (NN 19/22) koji je dao mogućnost da HOK (i HGK) za pružatelje javnih usluga s malim brojem zaposlenih (do 5 zaposlenih) osnuju ova tijela.

Stoga je HOK u cilju rasterećenja poslovanja svojih članova, obrtnika-pružatelja javnih usluga s malim brojem zaposlenih (do 5 zaposlenih), osnovao tri povjerenstva kako oni ne bi sami morali imenovati povjerenstvo i voditi postupak povodom reklamacija, već će se isti postupak za njih voditi pri HOK-u.

Napominjemo da je reklamacija povjerenstvu korak koji slijedi nakon prigovora pružatelju javne usluge.

Nastavno na novi Zakon o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 19/2022), koji je stupio na snagu 28. svibnja 2022. godine, u privitku dostavljamo primjer Obavijesti o načinu podnošenja reklamacije potrošača-korisnika javnih usluga koju trgovac mora jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti u svojim poslovnim prostorijama i na mrežnoj stranici ako je uspostavljena kao i Obrazac reklamacije koji potrošač treba ispuniti ukoliko je nezadovoljan pruženom javnom uslugom.

Svrha ove Obavijesti je pružiti potrošačima informaciju o mogućnosti podnošenja reklamacije Povjerenstvu kao drugostupanjskom tijelu, a prije pokretanja izvansudskog ili sudskog postupka.

Javnim uslugama u smislu Zakona smatraju se: 1. distribucija električne energije 2. distribucija prirodnog plina 3. distribucija toplinske energije 4. elektroničke komunikacijske usluge 5. javna vodoopskrba i javna odvodnja 6. opskrba plinom u javnoj usluzi 7. obavljanje dimnjačarskih poslova 8. opskrba električnom energijom u univerzalnoj usluzi 9. poštanske usluge 10. prijevoz putnika u javnom prometu 11. sakupljanje komunalnog otpada 12. usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama.

Svaki pružatelj javne usluge treba upisati svoj e-mail u Obavijest u privitku i istaknuti ju kako je navedeno.

Preuzimanja

Obrazac - reklamacija pružatelju javne usluge.doc

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”