JAVNI POZIV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA IZLAGAČIMA S PODRUČJA GRADA VARAŽDINA ZA ZAKUP IZLAGAČKOG PROSTORA (KUĆICA) NA MANIFESTACIJI "ADVENT U VARAŽDINU 2022."

Visina financijske potpore za sufinanciranje troškova Izlagačima iznosi 60% zakupa prostora neto, a najviše 10.000,00 kuna po Izlagaču.

Uz sufinanciranje Grada Varaždina, Udruženje  hrvatskih obrtnika Varaždin također sufinancira svoje članove s iznosom od 1.000,00kn +PDV

Tekst javnog poziva

Prijavni obrazac - Advent

Izjava Izlagača o subvenciji Udruženja hrvatskih obrtnika Varaždin - Advent

Obrazac - Izjava o korištenim potporama male vrijednosti

Krajnji rok za dostavu prijava je: Petak, 25.11.2022. do 12:00 sati

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”