Predaja zahtjeva za izdavanje kartica za pristup e-građevinskom dnevniku i u Varaždinu

Sukladno dogovoru s Agencijom za komercijalnu djelatnost (AKD) dostava zahtjeva za izdavanje kartica za pristup e-građevinskom dnevniku svim fizičkim osobama koje su položile majstorski ispit iz područja graditeljstva organizirana na dodatne dvije lokacije i to:

  1. Obrtnička komora Varaždinske županije, Ulica Branka Vodnika 4, 42000 Varaždin  - 5.12.2022. godine od 11.00 do 14:00 sati i
  2. Obrtnička komora Bjelovarsko-bilogorske županije, Ulica Junija Palmotića 1, 43000 Bjelovar – 6.12.2022. godine od 11:00 do 14:00 sati.

Zbog velikog broja upita napominjemo kako kod ispunjavanja zahtjeva (nalazi se na dnu maila) pod točkom 2. Odabir paketa usluga odaberete: Osobna kartica – (3) Potpisna & ID kartica.

  • Obveza vođenja eGrađevinskog dnevnika - dostava zahtjeva za izdavanje certifikata obrtnicima majstorima

Od 1. siječnja 2023. na snagu stupa obveza vođenja e-građevinskog dnevnika, što znači da građevinski sektor prelazi na nova pravila rada (digitalizacija), a za sve sudionike ključna postaje nova platforma za digitalno vođenje procesa gradnje – eGrađevinski dnevnik.

Obrtnici – majstori na gradilištu koji su do sada vodili građevinski dnevnik, na gradilištima se pojavljuju u svojstvu voditelja manje složenih radova temeljem Zakona o poslovima i djelatnostima prostornoga uređenja i gradnje. Kako bi uskladili odredbe Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje te Zakona o gradnji, Hrvatska obrtnička komora je s Ministarstvom graditeljstva i prostornoga uređenja usuglasila da će se u kontekstu Pravilnika o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera voditelje manje složenih radova, obrtnike, izjednačiti s voditeljima radova da na jednak način i s jednakim pravima mogu pristupati e građevinskom dnevniku.

Agencija za komercijalnu djelatnost (AKD) izdavat će kartice s vjerodajnicama temeljem kojih će majstori pristupati e-dnevniku. Izdana kartica sadržavat će ime i prezime obrtnika - majstora te jedinstvenu oznaku majstora (primjer: OG6597). Oni će kao i do sada, imati ista prava vezano za vođenje manje složenih radova kao i na način definiran temeljem Zakona o poslovima i djelatnostima u prostornome uređenju i gradnji te Pravilnikom o manje složenim radovima. Iz tog razloga, zahtjev za izdavanjem certifikata – kartice temeljem koje će biti omogućen ulaz u eGrađevinski dnevnik moći će dostaviti sve fizičke osobe koje su položile majstorski ispit iz područja graditeljstva.

Preuzimanje kartice bit će organizirano u dogovoru s AKD-om. Zahtjev je potrebno dostaviti osobno, s potpisanim obrascem kojeg možete preuzeti na dnu ove stranice. Prilikom dostave zahtjeva, potrebno je sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu te potvrdu o uplati iznosa za izradu kartice.

Podaci za uplatu su sljedeći:

HPB: HR24 23900011100369379

Model: HR 00

Poziv po broj: 4156 - OIB Platitelja

Iznos = 136,05 HRK/18,06 EUR

*Cijena izrade iskaznice i troškovi poštarine. PDV uključen u cijenu. 1 EUR = 7,53450 HRK.

Dostava zahtjeva organizirat će se u prostorijama područnih obrtničkih komora, osobno, zajedno s mobilnim timovima AKD-a i to u na sljedećim lokacijama i u navedenim terminima:

    Obrtnička komora Zagreb, Ilica 49 (Galerija), 10000 Zagreb –

           21. 11. 2022. godine od 10:00 do 13:00 sati,

    Obrtnička komora Osječko-baranjske županije, Svilajska 35/II. kat, 31000 Osijek –

            21. 11. 2022. godine od 10:00 sati do 13:00 sati,

    Obrtnička komora Splitsko-dalmatinske županije, Ruđera Boškovića 28-30, 21000 Split –

           22. 11. 2022. godine od 11:00 sati do 14:00 sati,

    Obrtnička komora Zadarske županije, Široka ulica 1, 23000 Zadar –

           24. 11. 2022. godine od 11:00 sati do 14:00 sati,

    Obrtnička komora Primorsko-goranske županije, Vukovarska 21, 51000 Rijeka –

           25. 11. 2022. godine od 10:00 sati do 13:00 sati,

    Obrtnička komora Istarske županije, Mletačka 12/I. kat, 52100 Pula –

          28. 11. 2022. godine od 11:00 sati do 14:00 sati,

    Obrtnička komora Šibensko-kninske županije, Mandalinskih žrtava 16c, 22000 Šibenik –

          29. 11. 2022. godine od 11:00 do 14:00 sati i

    Obrtnička komora Dubrovačko-neretvanske županije, Vukovarska 16, 20000 Dubrovnik –

    1. 12. 2022. godine od 11:00 do 14:00 sati.

    Obrtnička komora Varaždinske županije, Ulica Branka Vodnika 4, 42000 Varaždin

 5.12.2022. godine od 11.00 do 14:00 sati i

    Obrtnička komora Bjelovarsko-bilogorske županije, Ulica Junija Palmotića 1, 43000 Bjelovar

 6.12.2022. godine od 11:00 do 14:00 sati.

Kartice će biti dostavljene preporučenom poštom na adrese obrtnika. Preuzimanje kartice može biti i osobno u prostoru Agencije za komercijalnu djelatnost u Zagrebu (Savska cesta 28). Također, izvan navedenih termina, zahtjev za izdavanje kartice moguće je dostaviti osobno također na adresi Agencije za komercijalnu djelatnost u Zagrebu (Savska cesta 28).

Kod predaje zahtjeva za izradu kartice s certifikatom obrtnik mora biti prisutan, bilo to u uredima AKD-a ili u POK-u.

Nakon dostave kartica, u prosincu ove godine, s Ministarstvom graditeljstva i prostornoga uređenja bit će organizirano nekoliko online edukacija o načinu ulaska i unošenja podataka u eGrađevinski dnevnik, o čemu ćete bit pravovremeno obaviješteni.

Za sva pitanja stojimo vam na raspolaganju putem maila:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na brojeve telefona 01/4806-619 i 01/4806-626.

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”