Obveza vođenja eGrađevinskog dnevnika
- Detalji
- Kreirano: Srijeda, 23 Studeni 2022 13:53
od 1. siječnja 2023. na snagu stupa obveza vođenja e-građevinskog dnevnika, što znači da građevinski sektor prelazi na nova pravila rada (digitalizacija), a za sve sudionike ključna postaje nova platforma za digitalno vođenje procesa gradnje, e-građevinski dnevnik.
Obrtnici – majstori na gradilištu koji su do sada vodili građevinski dnevnik, na gradilištima se pojavljuju u svojstvu voditelja manje složenih radova temeljem Zakona o poslovima i djelatnostima prostornoga uređenja i gradnje. Kako bi uskladili odredbe Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje te Zakona o gradnji, Hrvatska obrtnička komora je s Ministarstvom graditeljstva i prostornoga uređenja usuglasila da će se u kontekstu Pravilnika o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera voditelje manje složenih radova, obrtnike, izjednačiti s voditeljima radova da na jednak način i s jednakim pravima mogu pristupati e građevinskom dnevniku.
Agencija za komercijalnu djelatnost (AKD) izdavat će kartice s vjerodajnicama temeljem kojih će majstori pristupati e-dnevniku. Izdana kartica sadržavat će ime i prezime obrtnika - majstora te jedinstvenu oznaku majstora (primjer: OG6597). Oni će kao i do sada, imati ista prava vezano uz vođenje manje složenih radova kao i na način definiran temeljem Zakona o poslovima i djelatnostima u prostornome uređenju i gradnji te Pravilnikom o manje složenim radovima. Iz tog razloga, zahtjev za izdavanjem certifikata – kartice temeljem koje će biti omogućen ulaz u e-građevinski dnevnik moći će dostaviti sve fizičke osobe koje su položile majstorski ispit iz područja graditeljstva.
Zahtjev je potrebno dostaviti osobno, s potpisanim obrascem kojeg možete preuzeti na dnu objave. Prilikom dostave zahtjeva, potrebno je sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu te potvrdu o uplati iznosa za izradu kartice.
Podaci za uplatu su sljedeći:
HPB: HR24 23900011100369379
Model: HR 00
Poziv po broj: 4156 - OIB Platitelja
Iznos = 136,05HRK
*Cijena izrade iskaznice i troškovi poštarine. PDV uključen u cijenu.
Dostava zahtjeva u Obrtničkoj komori Varaždinske županije organizirat će se 5.12.2022. godine od 11:00 do 14:00 sati .
Kartice će biti dostavljene preporučenom poštom na adrese obrtnika. Preuzimanje kartice može biti i osobno u prostoru Agencije za komercijalnu djelatnost u Zagrebu (Savska cesta 28). Također, izvan navedenog termina, zahtjev za izdavanje kartice moguće je dostaviti osobno također na adresi Agencije za komercijalnu djelatnost u Zagrebu (Savska cesta 28).
Još jedanput napominjemo kako kod predaje zahtjeva za izradu kartice sa certifikatom obrtnik mora biti prisutan, bilo to u uredima AKD-a ili u POK-u.
Kako bi se obrtnicima približila ova tema i odgovorilo na eventualna pitanja koja ih muče, u suradnji sa Ministarstvom prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine biti će organizirano predavanje vezano uz navedenu problematiku. Predavanje će se održati 5.12.2022. godine u prostorijama Geotehničkog fakulteta, Hallerova aleja 7, 42000 Varaždin s početkom u 13 sati.
Članovi Udruženja hrvatskih obrtnika Varaždin prijavljuju se na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. , zaključno do ponedjeljka, 28. studenog 2022. godine do 10 sati , broj mjesta u dvorani je ograničen.
Zahtjev za izdavanjem certifikata