Održan radni sastanak predstavnika Hrvatske obrtničke komore i Državnog inspektorata

Predstavnici Hrvatske obrtničke komore sudjelovali su na radnom sastanku s glavnim državnim inspektorom dr. sc. Andrijom Mikulićem u prostorijama Državnog inspektorata.

Na sastanku se razgovaralo o aktivnostima Državnog inspektorata, a nastavno na Zaključak Vlade Republike Hrvatske od 5. siječnja 2023. godine, Zakon o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj i Zakon o zaštiti potrošača.

Mikulić je tom prigodom istaknuo kako je cilj postupanja tržišne i turističke inspekcije, vezano uz navedeno, prije svega zaštita interesa i prava potrošača. 'U prvoj polovici siječnja zaprimili smo značajan broj prijava građana koje su ukazivale na možebitno povećanje cijena nakon 01. siječnja. Svi znamo da uvođenje eura kao službene valute u RH nikako nije smjelo dovesti do povećanje cijena, a složit ćemo se da je takvo postupanje pojedinih poslovnih subjekata nepotrebno bacilo stigmu na sve koji su pošteno i sukladno Zakonu proveli proces konverzije' rekao je Mikulić i dodao kako je Državni inspektorat i u ovom slučaju opravdao povjerenje koje su mu građani povjerili.

Predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dalibor Kratohvil istaknuo je kako je postupanje Državnog inspektorata potrebno, između ostaloga, kako bi se zaštitili svi oni obrtnici koji pošteno rade svoj posao. 'Inspekcije Državnoga inspektorata obišle su na stotine naših obrtnika i gotovo svi su suglasni kako su inspektori profesionalno odradili svoj posao. Naša želja je da i dalje, gdje god je to moguće inspektori pristupaju edukativno, a sve kako bi svi naši obrtnici uskladili svoje poslovanje sa svim važećim zakonskim propisima' zaključio je predsjednik Hrvatske obrtničke komore.

Zaključak svih sudionika sastanka je nastavak uspješne suradnje kako na nacionalnoj tako i na regionalnoj razini u svrhu otklanjana svih eventualnih nedoumica obrtnika.

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”