Sajam interijera "InDizajn"

Sajam interijera „InDizajn“ ove godine održat će se od 6. do 8. listopada u sportskoj dvorani Arena Zagreb. Sajam je nastao 2016. godine kao prirodan slijed dugogodišnje suradnje RTL-a i priznate dizajnerice interijera Mirjane Mikulec, a tijekom proteklih pet izdanja, sajam je posjetilo više od 75 000 ljudi.

U mnogočemu se diferencira od drugih sličnih sajmova u Hrvatskoj i regiji, a neki od tih elemenata su:

  • bogata nagradna igra za sve posjetitelje (prošlogodišnji fond nagrada je bio veći od 23K EUR),
  • bazar kao posebno dizajniran prostor na kojem okupljaju vodeće hrvatske produkt dizajnere,
  • dječji kutak za najmlađe posjetitelje koji omogućuje roditeljima nesmetanu šetnju po sajmu,
  • kupoprodajna izložba radova hrvatskih umjetnika,
  • kreativne radionice za posjetitelje te
  • predavanja arhitekata namijenjena stručnoj javnosti.

Značajni resursi ulažu se u vizualni identitet sajma, a svako idejno rješenje uređenja štanda mora proći odobrenje organizatora kako isti ne bi ugrozio vizualni standard sajma. Također, više od 40% stalnih izlagača prepoznalo je potencijal sajma koji ostvaruju direktne promotivne i financijske koristi od sudjelovanja.

Ovogodišnja ideja organizatora jest okrupniti više malih štandova u jedan veći od cca 60m2 (ili više) i unutar tog otvorenog prostora, bez pregradnih zidova, predstaviti najzanimljivije proizvode naših članova koji djeluju na području izrade namještaja i dekora za dom.

Ako ste zainteresirani, dolje niže možete pronaći kratku prezentaciju projekta i dokumentaciju koju je potrebno ispuniti i dostaviti na ovjeru kako bi se potvrdio zakup odabranog izlagačkog prostora.

 Dostavu dokumentacije, ali i sve zahtjeve i upite izlagači mogu uputiti organizatoru pismenim putem na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”