HOK zna - Zajednička nabava

Hrvatska obrtnička komora putem projekta Zajednička nabavaHOK ZNA nastoji svojim članovima omogućiti kvalitetnije i povoljnije poslovanje te poticajno poduzetničko okruženje, osiguravanjem pogodnosti kod dobavljača roba i usluga iz raznih gospodarskih grana, s kojima Hrvatska obrtnička komora potpiše sporazume o suradnji. Namjera je u projekt HOK ZNA uključiti partnere iz raznih gospodarskih sektora, bitne članstvu HOK-a u svakodnevnom poslovanju. E-mail adresa za upite članstva i prijedloge za suradnju s novim partnerima: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Telefon: 01 4806 635, 4806 653, 4806 639, 4806 670  ; Popis partnera u privitku: POGODNOSTI_PARTNERA

Zagrebinspekt, partner HOK-a u projektu HOK Zajednička nabava

Zagrebinspekt, partner HOK-a u projektu HOK Zajednička nabava, za potrebe HOK-a i njegovih članova osigurat će posebne uvjete nabave proizvoda iz svog prodajnog asortimana. Posebni uvjeti se odnose na obavljanje poslova zaštite na radu, zaštite od požara, mjerenja i ocjenjivanja buke okoliša, terenska mjerenja zračne i udarne zvučne izolacije, ispitivanje vodonepropusnosti zrakom i vodom, inspekcije dizala, ispitivanja u ex prostoru (prostoru ugroženi eksplozivnom atmosferom), zaštite okoliša, energetskih pregleda i energetskih certificiranja zgrada, ostalih tehničkih ispitivanja pojedinih sustava i proizvoda. 

Opširnije...

Povoljnija Mini ili Maxi fiskalna blagajna Hrvatskog Telekoma za članove HOK-a

Temeljem Sporazuma o suradnji između HOK-a i Hrvatskog Telekoma članovi HOK-a mogu ostvariti posebnu pogodnost, 5% dodatnog popusta prilikom nabavke njihove Mini i Maxi fiskalne blagajne. Slijedom zakonskih promjena za paušalne obveznike fiskalizacije koji će od 1. srpnja morati fiskalizirati račune, Hrvatski Telekom je pripremio posebnu ponudu za fiskalizaciju u kojoj korisnici mogu nabaviti blagajnu već od 89 kn mjesečno, a svi koji ugovore do 30. lipnja plaćaju blagajnu samo 1 kunu mjesečno.

Opširnije...

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”
Opširnije Razumijem Decline