Potpisan Sporazum o međusobnim odnosima s UNIQA osiguranjem

Predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dragutin Ranogajec  i predsjednica Uprave UNIQA osiguranja Saša Krbavac potpisali su 25. svibnja Sporazum o međusobnim odnosima. Sporazumom se UNIQA osiguranje kao davatelj usluga obvezuje za potrebe HOK-a i njegovih članova osigurati

posebne uvjete kod sklapanja ugovora osiguranja imovine, osiguranja osoba od posljedica nesretnog slučaja, osiguranja od odgovornosti, putnog osiguranja te dodatnog i dopunskog zdravstvenog osiguranja.

HOK se obvezuje da će promovirati ovaj Sporazum, kako bi njegovi članovi bili upoznati s povoljnijim uvjetima nabave iz ovog Sporazuma. Ovaj sporazum jedan je u nizu sporazuma koje Hrvatska obrtnička komora ima potpisane s dobavljačima roba i usluga u okviru projekta Zajednička nabava – HOK ZNA.

-Kroz projekt Zajednička nabava HOK ZNA namjera je Hrvatske obrtničke komore omogućiti članstvu kvalitetnije i povoljnije poslovanje te osigurati poticajno poduzetničko okruženje, osiguravanjem raznih  pogodnosti kod dobavljača roba i usluga iz raznih gospodarskih grana, s kojima Hrvatska obrtnička komora ugovori suradnju- rekao je predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dragutin Ranogajec.

-Vrlo rado smo se pridružili projektu „Zajednička nabava - HOK ZNA“ i ponudili povoljnije uvjete za ugovaranje više vrsta osiguranja za članove Hrvatske obrtničke  komore: osiguranje imovine, osiguranje osoba od posljedica nesretnog slučaja, osiguranje od odgovornosti  i putno osiguranje.

Uvjereni smo da će obrtnicima biti izuzetno zanimljivo sklapanje dodatnog i dopunskog zdravstvenog osiguranja po povoljnim uvjetima. Na ovaj način dajemo podršku obrtnicima kako bismo im olakšali poslovanje, ali i ukazali na važnost osiguranja, istaknula je Saša Krbavac, predsjednica Uprave UNIQA osiguranja.

Članovi HOK-a se prilikom sklapanja Ugovora dopunskog i dodatnog zdravstvenog osiguranja trebaju obratiti u Agencijski kanal Davatelja usluga na mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”
Opširnije Razumijem