Povoljnija Mini ili Maxi fiskalna blagajna Hrvatskog Telekoma za članove HOK-a

Temeljem Sporazuma o suradnji između HOK-a i Hrvatskog Telekoma članovi HOK-a mogu ostvariti posebnu pogodnost, 5% dodatnog popusta prilikom nabavke njihove Mini i Maxi fiskalne blagajne. Slijedom zakonskih promjena za paušalne obveznike fiskalizacije koji će od 1. srpnja morati fiskalizirati račune, Hrvatski Telekom je pripremio posebnu ponudu za fiskalizaciju u kojoj korisnici mogu nabaviti blagajnu već od 89 kn mjesečno, a svi koji ugovore do 30. lipnja plaćaju blagajnu samo 1 kunu mjesečno.

U sklopu suradnje s HOK-om, Hrvatski Telekom omogućuje dodatnih 5% popusta na usluge Mini i Maxi fiskalne blagajne čime će članovi Hrvatske Obrtničke komore moći ostvariti još povoljniju cijenu fiskalne blagajne – već od 85 kn mjesečno!

Mini Fiskalna blagajna Hrvatskog Telekoma idealno je rješenje za prilagodbu poduzetnika jer u jednom uređaju dobivaju sve potrebno - blagajnu, pisač, internetsku vezu, prihvat kreditnih i debitnih kartica i aplikaciju.
Blagajna je odmah spremna za upotrebu, isporučuje se s već unesenim cjenikom poduzetnika i certifikatom FINA-e, a stručno tehničko osoblje dolazi ju instalirati u prostor poduzetnika te ih besplatno educiraju o korištenju. Korištenje fiskalne blagajne iznimno je jednostavno i intuitivno, a poduzetnicima je u svakom trenutku dostupna stručna tehnička podrška Hrvatskog Telekoma na zasebnom telefonskom broju.
Poduzetnici mogu birati između fiksne i prijenosne Mini fiskalne blagajne i Maxi fiskalne blagajne koja donosi napredne opcije poput upravljanja kupcima, skladištem i kompletnim robnim poslovanjem.

Detalje o blagajnama možete pronaći na službenim stranicama Hrvatskog Telekoma https://www.hrvatskitelekom.hr/poslovni/ict/fiskalizacija.
Svoju novu blagajnu možete zatražiti u T-Centru, pozivom na 0800 9100 ili kod svog prodajnog predstavnika.

Gdje se nalazi najbliži T-Centar možete provjeriti na: https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/t-prodajna-mjesta#tcentri.
Hrvatski Telekom kontinuirano razvija i prilagođava ponudu svojih poslovnih rješenja koja malim poduzetnicima omogućuju vrhunsku tehnologiju za ubrzavanje poslovanja i olakšavanje prilagodbe na nove propise.

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”
Opširnije Razumijem