Stožer CZ RH donio tri nove odluke

S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju, Stožer CZ RH donio je tri odluke kojima je propisao znatno više slučajeva kada je obvezno korištenje maski za lice ili medicinskih maski u zatvorenim prostorima te dodatno postrožio uvjete za prijavljivanje i organiziranje društvenih i javnih okupljanja.

  1. Odluka o ograničavanju društvenih okupljanja
    - uvodi se nužna epidemiološka mjera ograničavanja društvenih okupljanja u zatvorenim i otvorenim prostorima na koja je pozvano ili se očekuje dolazak više od 50 osoba. Organizatori društvenih okupljanja obvezni su, najkasnije 5 dana prije planiranog okupljanja, putem elektroničke pošte županijskog centra 112, zatražiti suglasnost za održavanje okupljanja od nadležnog županijskog stožera civilne zaštite.

Nužna epidemiološka mjera ne odnosi se na:
- profesionalne umjetničke izvedbe i programe
- amaterske kulturno-umjetničke izvedbe i programe
- kino projekcije
- sportska natjecanja
- okupljanja tijekom svadbenih obreda i svadbenih svečanosti
- pogrebe, posljednje ispraćaje i polaganje urni
- vjerske obrede
- izložbe u muzejskim, galerijskim i ostalim izložbenim prostorima.
Način održavanja iznad navedenih okupljanja te epidemiološki uvjeti i mjere koje se moraju provoditi na ovim okupljanjima utvrđeni su posebnim preporukama i uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

Organizatori ostalih društvenih okupljanja (koja nisu navedena u popisu iznad) obvezni su, najkasnije 5 dana prije planiranog okupljanja, putem elektroničke pošte županijskog centra 112 zatražiti suglasnost za održavanje okupljanja od nadležnog županijskog stožera civilne zaštite. Nadležni Stožer obvezan je, u skladu s trenutnom epidemiološkom situacijom i procjenom nadležne epidemiološke službe, odgovoriti na podneseni zahtjev u roku od 48 sati od zaprimanja zahtjeva za suglasnost.

Društvena okupljanja za koja se odbije tražena suglasnost ili društvena okupljanja za koja je, na temelju ove Odluke, trebala biti zatražena suglasnost, a nije zatražena, ne smiju se održati.

  1. Odluka o nužnoj mjeri obveznog korištenja maski za lice ili medicinskih maski
    - uvodi se nužna mjera obveznog korištenja maski za lice ili medicinskih maski.
    Maske za lice ili medicinske maske obvezni su koristiti na ispravan način, tako da cijelo vrijeme dok se nosi maska prekriva usta i nos:
    - zaposlenici zdravstvenih ustanova i osobe koje dolaze u posjet pacijentima, ako su posjete dopuštene
    - zaposlenici ustanova socijalne skrbi koje pružaju uslugu smještaja i posjetitelji korisnicima, ako su posjete dopuštene
    - vozači, ostali zaposlenici u prijevoznim sredstvima javnog prometa i putnici u javnom prometu
    - zaposlenici u trgovačkoj djelatnosti i kupci za vrijeme boravka u prodavaonicama
    - zaposlenici u ugostiteljskoj djelatnosti koji dolaze u kontakt s gostima ili sudjeluju u posluživanju i pripremi jela, pića i napitaka
    - gosti u ugostiteljskim objektima, osim dok sjede na svojim mjestima i konzumiraju hranu, piće ili napitke

    - zaposlenici trgovačkih društava, ustanova i institucija koji rade sa strankama i stranke koje dolaze u ta trgovačka društva, ustanove i institucije
    - zaposlenici u uslužnim djelatnostima u kojima se dolazi u bliski kontakt s klijentima
    - zaposlenici u uredima u kojima se ne može osigurati međusobna fizička distanca od najmanje 2 metra
    - vjernici prilikom vjerskih obreda i okupljanja u zatvorenom prostoru
    - gledatelji na sportskim natjecanjima koja se održavaju u zatvorenom prostoru
    - posjetitelji svih društvenih i javnih okupljanja u zatvorenom prostoru
    - druge osobe koje na to obveže njihov poslodavac.

Obvezuju se poslodavci i organizatori društvenih, javnih i drugih okupljanja da provode kontrolu korištenja maski za lice ili medicinskih maski.

  1. Odluka o izmjenama Odluke o nužnim mjerama za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od sto sudionika za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19
    -
    uvode se nužne mjere za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od 50 sudionika. Organizatori okupljanja koji očekuju dolazak više od 50 sudionika obvezni su teritorijalno nadležnoj službi civilne zaštite Ravnateljstva civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskog centra 122, najkasnije 48 sati prije planiranog početka okupljanja, dostaviti obavijest o održavanju okupljanja.
    Obavijest obvezno sadrži:
    - svrhu, mjesto, dan i vrijeme održavanja okupljanja
    - podatke o kontakt osobi
    - očekivani broj sudionika
    Organizatori okupljanja na kojima je prisutno više od 50 sudionika obvezni su voditi pisanu evidenciju sudionika sukladno uputama i preporukama HZJZ-a. Evidenciju je organizator obvezan čuvati najmanje 14 dana.

Odluke, kao i popis elektroničke pošte Županijskih centara 112, možete pronaći na:


Datoteke za preuzimanje:
Odluka - društvena okupljanja.pdf
Odluka - nužna mjera maske - II_.pdf
Odluka - organizacija okupljanja (50) - 1_ izmjena.pdf
E-mail adrese županijskih centara 112.docx

AKTUALNO! Najčešća pitanja vezana uz potpore za očuvanje radnih mjesta obrtnika i njihovih radnika

Obzirom na stanje u gospodarstvu uvjetovano Koronavirusom (COVID-19) Hrvatski zavod za zapošljavanje uveo je novu mjeru:  Potporu za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID – 19)

On – line predaja zahtjeva moguća od 23.03.2020.g. Predaja zahtjeva (COVID – 19)

OBRTNIK MOŽE OSTVARITI PRAVO NA POTPORU ZA OČUVANJE RADNIH MJESTA

Kompletnu dokumentaciju možete preuzeti ovdje:

https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/aktualne-mjere-obrasci-i-upute-covid19/aktualne-mjere

Za vas smo pripremili odgovore na najčešća pitanja:

https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/aktualne-mjere-obrasci-i-upute-covid19/upute

i primjere popunjenih obrazaca koje možete pronaći ovdje:

https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/aktualne-mjere-obrasci-i-upute-covid19/obrasci

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”