Ublažavaju se epidemiološke mjere - Stožer civilne zaštite RH donio četiri nove Odluke Pristigla pošta

zbog povoljnije epidemiološke situacije danas je Stožer civilne zaštite RH donio četiri nove Odluke:

1. Odluku o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja

Nove mjere su:

  • radno vrijeme pekarnica i ugostiteljskih objekata produženo je do 23,00 sata
  • zabrana prodaje alkoholnih pića od 23,00 do 6,00 sati
  • na okupljanjima može biti najviše 100 osoba
  • na pogrebima nema ograničenja broja osoba, ali sućut se ne smije izražavati bliskim kontaktom
  • uz stroge epidemiološke mjere, usluživanje gostiju u zatvorenim prostorima, a ne samo na terasama, dozvoljeno je svim restoranima, kao i slastičarnicama koje imaju minimalne tehničke uvjete za usluživanje hrane ili slastica
  • dopušteno je održavanje svadbenih svečanosti do 120 uzvanika, uz obaveznu dostavu obavijesti o održavanju svadbene svečanosti u kojoj se navodi mjesto, vrijeme i okvirni broj osoba koje će biti prisutne nadležnoj županijskoj službi civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskih centara 112 popis koji je sadržan u Prilogu I. Također, organizator svadbe obvezan je voditi Popis prisutnih na svadbenoj svečanosti i dostaviti nadležnoj županijskoj službi civilne zaštite u roku od 48 sati od početka svadbene svečanosti. Popis prisutnih, u Excel tablici, sadržan je u Prilogu II.
  • radno vrijeme casina, automat-klubova i mjesta za klađenje može biti do 23 sata. Ukida se obustava rada plesnih škola, radionica i dječjih igraonica
  • dopušta se održavanje sajmova na otvorenom uz obvezne maske

Prilog I. i Prilog II. sastavni su dio ove Odluke, a možete ih pronaći na dnu ovog maila.

2. Odluku o izmjenama Odluke o privremenoj zabrani i ograničavanju prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske

3. Odluku o izmjenama Odluke o načinu organizacije javnog prijevoza putnika radi sprječavanja širenja bolesti COVID-19

4. Odluku o izmjeni Odluke o uvođenju posebne organizacije rada za djelatnost trgovine koja se obavlja u prodavaonicama i trgovačkim centrima

Nužne epidemiološke mjere ovih Odluka određuju se u trajanju do 15. lipnja 2021.

Odluke možete preuzeti:

Nova Odluka okupljanja.pdf
Prilog 1 Odluci o okupljanjima (1).docx
Kopija Prilog 2 Odluci o okupljanjima_docx (1).xlsx
Odluka granica - 4_ izmjena.pdf
Odluka javni prijevoz - 10_ izmjena.pdf
Odluka - trgovine - 10_ izmjena.pdf

AKTUALNO! Najčešća pitanja vezana uz potpore za očuvanje radnih mjesta obrtnika i njihovih radnika

Obzirom na stanje u gospodarstvu uvjetovano Koronavirusom (COVID-19) Hrvatski zavod za zapošljavanje uveo je novu mjeru:  Potporu za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID – 19)

Upravno vijeće HZZ-a, na svojoj održanoj sjednici dana 2. prosinca 2020.  usvojilo je nove Uvjete i načine korištenja sredstava za provođenje mjera aktivne politike zapošljavanja u 2021. godini.

Također, donesena je i nova mjera Potpora za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID – 19) za siječanj i veljaču 2021.

Više informacija na: mjere


OBRTNIK MOŽE OSTVARITI PRAVO NA POTPORU ZA OČUVANJE RADNIH MJESTA

Kompletnu dokumentaciju možete preuzeti ovdje:

https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/aktualne-mjere-obrasci-i-upute-covid19/aktualne-mjere

Za vas smo pripremili odgovore na najčešća pitanja:

https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/aktualne-mjere-obrasci-i-upute-covid19/upute

i primjere popunjenih obrazaca koje možete pronaći ovdje:

https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/aktualne-mjere-obrasci-i-upute-covid19/obrasci

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”