Postupak fiskalizacije prodaje putem samoposlužnih uređaja provodi se od 1. siječnja 2021. godine.

Sukladno Zakonu o fiskalizaciji u prometu gotovinom obveznik fiskalizacije je dužan fiskalizirati svaku prodaju u trenutku prodaje dostavom podataka o prodaji Ministarstvu financija, Poreznoj upravi radi provedbe postupka fiskalizacije prodaje putem samoposlužnih uređaja kada se ta prodaja robe ili usluge ostvaruje prometom gotovine,.


Obveznik fiskalizacije je dužan dostaviti podatak o svakom samoposlužnom uređaju u kojem će se ostvarivati promet gotovinom.
Jednako tako, obveznik fiskalizacije je radi provedbe postupka fiskalizacije prodaje putem samoposlužnih uređaja dužan omogućiti korištenje programske podrške za elektroničko potpisivanje poruka o prodaji te omogućiti vezu (internet) za elektroničku razmjenu podataka s Ministarstvom financija, Poreznom upravom.

Dana 27. kolovoza 2020. godine omogućen je unos podataka o tipu poslovnog prostora – samoposlužni uređaj u Aplikaciji Fiskalizacija prijava poslovnih prostora putem sustava ePorezna.
Obveznici fiskalizacije koji provode postupak fiskalizacije prodaje putem samoposlužnih uređaja dužni su do 31. siječnja 2021. godine dostaviti podatke u sustav fiskalizacije za svaki postojeći samoposlužni uređaj te istaknuti obavijest na svakom samoposlužnom uređaju -obavijest o fiskalizaciji prodaje putem samoposlužnih uređaja.


U ovoj se obavijesti navode riječi:


"POZOR! Prema Zakonu o fiskalizaciji u prometu gotovinom svaki samoposlužni uređaj mora provoditi fiskalizaciju prodaje putem samoposlužnog uređaja. Nefiskaliziranje prodaje putem samoposlužnog uređaja kažnjivo je po Zakonu. Ministarstvo financija Porezna uprava"
te podatak o dodijeljenom ISU koji dodjeljuje Ministarstvo financija, Porezna uprava i oznaci poslovnog prostora tog samoposlužnog uređaja koju određuje obveznik fiskalizacije.


Ovisno o poslovnoj potrebi, obveznik fiskalizacije može ovu obavijest prilagoditi na sebi podoban način uz uvjet da zadrži propisan sadržaj obavijesti koji mora na samoposlužnom uređaju biti jasno istaknut, vidljiv, čitljiv i zaštićen od uništenja.

Korisnici ePorezne dužni su podatke o samoposlužnim uređajima ažurirati putem elektroničkog servisa Porezne uprave ePorezna, a svi ostali obveznici fiskalizacije koji nisu korisnici ePorezne dužni su navedene podatke dostaviti putem propisanog obrasca u nadležnu ispostavu Porezne uprave.

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”