Nova mjera nadoknade dijela ili svih fiksnih troškova za siječanj - djelomično uvažena traženja Hrvatske obrtničke komore

Gospodarstvenicima kojima je odlukom Stožera civilne zaštite RH od 8. siječnja i dalje obustavljen rad i kojima je pad prihoda/primitaka u siječnju 2021. u odnosu na siječanj 2020. bio najmanje 60 posto - nastavlja se mjera nadoknade fiksnih troškova za siječanj 2021.

Način i uvjeti nadoknade propisani su Uputom o provedbi mjere nadoknade dijela ili svih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim koronavirusom za siječanj 2021.

Novost u odnosu na mjeru za prosinac 2020. je da su poduzetnici dužni platiti račune u roku osam dana od isplate nadoknade, ako to nisu učinili prije podnošenja zahtjeva, čime je djelomično uvaženo traženje HOKa. Naime, HOK je tražio da se izmjeni uvjet o dostavi dokaza o plaćenim računima upozoravajući na činjenicu kako obrtnici nemaju odakle podmiriti troškove kad ne ostvaruju prihode.  

Zahtjev za nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova za siječanj 2021. poduzetnici podnose Ministarstvu financija, Poreznoj upravi putem sustava ePorezna od 15. veljače 2021. do 15. ožujka 2021. 

Iako su traženja Hrvatske obrtničke komore na ovaj način djelomično uvažena i dalje će se ustrajati da se ispune svi i zahtjevi HOK-a (produljenje roka za dostavu dokaza o plaćenim fiksnim troškovima za mjesec prosinac, ali i pravo na nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova obrtnicima sa područja stradalog u potresu.  

Također, u fiksne troškove koji će se nadoknađivati uvršten je i mjesečni trošak softverske opreme za fiskalizaciju a sve informacije vezane uz podnošenje Zahtjeva i ostvarenje prava na nadoknadu fiksnih troškova dostupne su na https://bit.ly/2MlEFDr

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”