Trgovci raspravljali o radnom vremenu i HACCP-u

Dana 20. siječnja 2009. godine u Udruženju hrvatskih obrtnika Varaždin održana je 5. sjednica Ceha trgovačkih obrta na kojoj se raspravljalo o novom radnom vremenu u djelatnosti trgovine i obvezi primjene HACCP-a od 1. siječnja 2009. godine.

Sjednici je prisustvovala i predsjednica Udruženja, Biserka Keliš, koja je prisutne upoznala sa rezultatima ankete Hrvatske obrtničke komore o radnom vremenu u trgovini provedenoj u rujnu prošle godine.

Gošća na sjednici bila je pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo, turizam i međunarodnu suradnju Grada Varaždina, Željka Lukačević Dominko, koja je prisutne upoznala s novim radnim vremenom na području Grada Varaždina i odgovorila na postavljena pitanja.

Nakon provedene rasprave predsjednik Ceha Velimir Plantak konstatirao je da mali trgovci u „kvartovskim prodavaonicama“ žele raditi nedjeljom, jer u njima u većini slučajeva rade sami vlasnici trgovina.

Smatra se također da treba zabraniti rad nedjeljom i blagdanima prodavaonicama koje prodaju prehrambene proizvode unutar benzinskih postaja, gdje bi trebalo omogućiti prodaju samo artikala interesantnih putnicima – korisnicima usluga benzinskih postaja i to u sve dane u godini, ali ne i proizvoda kao što su svježi kruh, šećer, ulje i slično.

Obrtnici trgovačke djelatnosti također smatraju da u okvirima važećeg zakona treba zabraniti prodaju prehrambenih proizvoda u kioscima Tiska te kioscima trgovaca sa sličnim osnovnim asortimanom robe.

Poznata je činjenica da je brojnost posjeta grobljima najveća nedjeljom popodne, pa se smatra potrebnim omogućiti, unutar važećeg zakona, produljenje radnog vremena do 18 sati za kioske koji prodaju cvijeće i svijeće pred grobljima.

U smislu navedenog Ceh trgovačkih obrta Udruženje hrvatskih obrtnika Varaždin tražit će unutar obrtničkog komorskog sustava pokretanje postupka za izmjene Zakona o trgovini.

Raspravljajući o HACCP-u zaključeno je da će Udruženje hrvatskih obrtnika Varaždin u suradnji s Gradom Varaždinom organizirati stručni seminar na tu temu odmah po odobrenju Vodiča dobre higijenske prakse od nadležnog ministarstva.

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”