Od 06.11. ograničenja za okupljanje, a od 15.11. covid-potvrde u državnim i javnim službama, uključujući i škole

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske je, razmatrajući aktualnu epidemiološku situaciju u našoj zemlji, ali i u okruženju, situaciju u zdravstvenom sustavu na koji postoji sve veći pritisak zbog rasta broja zaraženih bolešću zaključio kako su u sljedećem razdoblju za otkrivanje širenja bolesti COVID-19 ključna tri smjera djelovanja:

  • postići što veću procijepljenost građana
  • uvesti dodatna ograničenja za okupljanje koja su potencijalni izvori širenja bolesti COVID-19
  • postići što veću sigurnost prilikom obavljanja djelatnosti i poslova koje se neće ograničavati, što se može dokazati testiranjem ili EU digitalnom COVID potvrdom

Okupljanja – mjere stupaju na snagu sutra

Stožer je danas donio novu Odluku kojom se uređuju, odnosno ograničavaju okupljanje koja stupa na snagu već sutra , a od najvažnijih promjena su istaknute:

  • Zabranjuje se održavanja svih javnih događanja i okupljanja u zatvorenim prostorijama na kojima je prisutno više od 50 osoba na jednom mjestu, osim ako se radi o javnom događaju ili okupljanju na kojem sudjeluju samo osobe s EU digitalnom COVID potvrdom , a za isto je nadležni stožer civilne zaštite jedinice lokalne samouprave dao suglasnost. (dosad se odnosilo na više od 100)
  • Pooštravaju se dodatne mjere za održavanje svih javnih događanja i okupljanja u zatvorenim prostorijama s više od 50 osoba, gdje će, uz sudjelovanje s EU digitalnom COVID potvrdom, obvezno koristiti medicinske maske ili maske za lice i održavanje potrebnog fizičkog razmaka . (dosad to nije bilo obvezujuće za okupljanje uz EU digitalnu COVID potvrdu).
  • I dalje vrijedi mjera zabrane održavanja svih javnih događanja i okupljanja na otvorenom na kojem je prisutno više od 100 osoba na jednom mjestu, osim ako se radi o javnom događaju ili okupljanju na kojem sudjeluju samo osobe s EU digitalnom COVID potvrdom .
  • Sva **javna događanja i okupljanja **obavezno moraju završiti najkasnije do 24,00 sata, što znači da više duže od 24,00 sata ne mogu trajati niti okupljanja s EU digitalnom COVID potvrdama za koja je lokalni stožer dao suglasnost za održavanje, niti profesionalne umjetničke izvedbe i programi, izložbe u muzejskim prostorima i slična kulturna događanja. *Izuzetak su jedino kino projekcije koje su započele do 23,00 sata i koje mogu završiti i nakon 24,00 sata. Također, svadbene svečanosti na kojima svi prisutni posjeduju EU digitalne COVID potvrde moraju završiti najkasnije do 02,00 sata (do sada nisu bile vremenski ograničene), a razmotrit će se i dodatna vremenska ograničenja sukladno epidemiološkoj situaciji.*
  • kongresi i konferencije će se moći održavati samo ako svi prisutni posjeduju EU digitalnom COVID potvrdu , a uvjet je i da se obvezno koriste medicinske maske ili maske za lice te da se održava fizička distanca.
  • sportska natjecanja će se moći održavati uz prisustvo gledatelja samo ako svi posjeduju EU digitalne COVID potvrde (nema više mogućnosti prisustva do 100 gledatelja uz epidemiološki okvir koji bi izradio županijski zavod za javno zdravstvo i odobrenje županijskog stožera), au zatvorenim prostorima će gledatelje, osim EU digitalnih COVID potvrda, morati koristiti i medicinske maske ili maske za lice.

EU digitalna COVID potvrda za državne i javne službe – stupa na snagu 15. studenoga

  • U kontekstu povećanja sigurnosti prilikom obavljanja poslova koji se neće ograničavati u tijeku priprema te će se idućih dana donijeti nove odluke kojima će se uvesti obveza posjedovanje EU digitalne COVID potvrde kao preduvjet za obavljanje poslova i djelatnosti.
  • Kao što je uvedena obveza posjedovanja EU digitalne COVID potvrde u zdravstvenom sustavu i djelatnosti socijalne skrbi, uvest će se i za sve državne službenike i namještenike, službenike i namještenike u javnim službama, službenike i namještenike u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te zaposlenike trgovačkih društva i ustanove čiji su osnivači Republika Hrvatska, tijela državne uprave i jedinice lokalne i regionalne (područne) samouprave.

Mjera će stupiti na snagu od ponedjeljka 15. studenoga.

  • Osim za njihovo posjedovanje EU digitalne COVID potvrde bit će obvezne i za sve koji će dolaziti u njihove prostore.
  • Ujedno, uvodi se obveza posjedovanja EU digitalne COVID potvrde za EU digitalne COVID potvrde za odlazak u teretane, rekreacijske, sportske i fitness centar u zatvorenom, kao i za bazene.
  • Treba napomenuti da će se testiranje moći obaviti samo u ovlaštenoj ustanovi ili laboratoriju, a na zahtjev poslodavca koji će im refundirati trošak testiranja (za sada).
  • Trenutno je više od 420 ovlaštenih ustanova i laboratorija za testiranje, popis svih ustanova i laboratorija koji se nalazi na mrežnoj stranici Ravnateljstva civilne zaštite i svakodnevno se ažurira.

Ovisno o razvoju epidemiološke situacije i pritisku na zdravstveni sustav obveza testiranja ili dokazivanja prihvatljive razine sigurnosti EU digitalnim COVID potvrdama će se uvoditi i za drugu djelatnost.

Za kraj se još jednom apelira na sve da budu odgovorni i da se svi koji se još nisu cijepe.

SVE AKTUALNE MJERE:

I. KORIŠTENJE MASKI ZA LICE ILI MEDICINSKIH MASKI

II. OKUPLJANJA

III. JAVNI PRIJEVOZ

IV. RAD TRGOVINA I TRGOVAČKIH CENTARA

SVE ODLUKE STOŽERAODLUKE STOŽERA

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”