OBAVIJEST OBVEZNICIMA FISKALIZACIJE – PRIJAVA RADNIH NEDJELJA

Vezano za Zakon o trgovini kojim je određeno da trgovac može samostalno odrediti 16 nedjelja u godini kao radne s primjenom od 1. srpnja 2023. godine obavještavamo obveznike fiskalizacije koji mogu odrediti radno vrijeme u djelatnosti trgovine prema navedenom Zakonu da prijavu radnog vremena za poslovni prostor u sustavu fiskalizacije obavljanju na način da na kartici redovnog radnog vremena odjavljuju nedjelje, a potom nedjelje prijavljuju kao iznimke pri čemu se unose datumi radnih nedjelja i njihovo radno vrijeme.

Obveznicima fiskalizacije ostavlja se rok od mjesec dana odnosno do 1. kolovoza 2023. godine da unesu promjene radnog vremena za poslovni prostor u sustav fiskalizacije.​

Izvor: Porezna uprava

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”