POZIV NA DOSTAVU PONUDA: Nabava radova povećanja dostupnosti i učinkovitosti rada zgrade Općinskog suda u Kutini

Na temelju Zakona o potvrđivanju Ugovora o zajmu (IBRD zajam broj 9057-HR) između Republike Hrvatske i Međunarodne banke za obnovu i razvoj za Projekt učinkovitog pravosuđa za bolje poslovno okruženje (NN MU br.: 3/2020), Jedinica za provedbu projekta objavljuje:

Poziv na dostavu ponuda
(Radovi)
(nadmetanje s jednom omotnicom)
 

Država: Republika Hrvatska
Naziv projekta: Projekt učinkovitog pravosuđa za bolje poslovno okruženje
Naziv ugovora: Nabava radova povećanja dostupnosti i učinkovitosti rada zgrade Općinskog suda u Kutini
Zajam br.: HR-9057
Br. PDP-a: No.: JUST-B/4.1/CW/OP-1/2020/018R
 
Objavljeno: listopad 2023.

  1. Republika Hrvatska je dobila financiranje od Svjetske banke kako bi se pokrio trošak Projekta učinkovitog pravosuđa za bolje poslovno okruženje, te namjerava iskoristiti dio sredstava za plaćanja u okviru ugovora za nabavu radova povećanja dostupnosti i učinkovitosti rada zgrade Općinskog suda u Kutini. Za ovaj ugovor Zajmoprimac će obrađivati plaćanja korištenjem metode izravne isplate, kako je definirano u dokumentu Svjetske banke „Smjernice o isplati sredstava za financiranje investicijskih projekata“ (eng. Disbursement Guidelines for Investment Project Financing).
  2. Ministarstvo pravosuđa i uprave RH poziva prihvatljive ponuditelje da dostave zapečaćene ponude za nabavu radova povećanja dostupnosti i učinkovitosti rada zgrade Općinskog suda u Kutini. Mjesto izvođenja radova je Općinski sud u Kutini, Ulica Hrvatskih branitelja 1, 44320 Kutina. Namjeravani datum završetka za sve radove je deset (10) mjeseci od datuma početka radova. Radovi se sastoje od građevinskih, obrtničkih radova, strojarskih radova i elektrotehničkih radova.
  3. Nadmetanje se provodi kao domaći otvoreni postupak nadmetanja korištenjem Poziva na dostavu ponuda (PDP), kako je to navedeno u „Propisima o nabavi za Zajmoprimce IPF-a“ Svjetske banke srpanj 2016., revidirano studeni 2017. godine i kolovoz 2018. godine (“Propisi o nabavi”) te je otvoreno za sve prihvatljive ponuditelje, kako je navedeno u Propisima o nabavi.
  4. Zainteresirani prihvatljivi ponuditelji mogu dobiti dodatne informacije od Jedinice za provedbu projekta (n/p gđ. Goranka Jurjević, Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.) i pregledati dokumentaciju o nabavi tijekom uredovnog vremena od 10:00 do 15:00 sati na dolje navedenoj adresi.
  5. Zainteresirani ponuditelji mogu preuzeti dokumentaciju o nabavi na hrvatskom jeziku dostavom pisanog zahtjeva na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.Dokument se zainteresiranim ponuditeljima dostavlja isključivo elektroničkom poštom.
  6. Ponude se moraju dostaviti na donju adresu na ili prije 21. prosinca 2023. u 11:00 sati. Elektroničko nadmetanje nije dopušteno. Zakašnjele ponude su neprihvatljive. Ponude se javno otvaraju u prisutnosti imenovanih predstavnika ponuditelja i svakog tko odluči biti prisutan na donjoj adresi 21. prosinca 2023. u 11:00 sati.
  7. Sve ponude trebaju imati popratnu Izjavu o osiguranju ponude.
  8. Skreće se pozornost na Propise o nabavi koji zahtijevaju od Zajmoprimca da otkrije informacije o stvarnom vlasništvu uspješnog ponuditelja, kao dio Obavijesti o dodjeli ugovora, koristeći Obrazac otkrivanja informacija o stvarnom vlasništvu kako je uključeno u dokumentaciju za nadmetanje.
  9. Adresa koja se spominje u gornjem tekstu je:

Projekt učinkovitog pravosuđa za bolje poslovno okruženje
Jedinica za provedbu projekta
n/p: gđ. Goranka Jurjević
Ministarstvo pravosuđa i uprave
Ulica grada Vukovara 49
10000 Zagreb, Hrvatska
Tel. ++385 (0)99 47 88 199
 
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Internetska stranica: https://mpu.gov.hr/

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”