Najava Državnog prvenstva cvjećara 19.03.2024.

Najavljujemo održavanje Državnog prvenstva cvjećara HOK-a, koje će se održati 19. ožujka 2024. godine u Splitu u Dioklecijanovim podrumima. Na spomenutom državnom prvenstvu izabrat ćemo hrvatskog predstavnika za Europsko prvenstvo cvjećara, koje se održava od 26. do 31.08.2025. u Hagu, Nizozemska.Natjecatelji će izrađivati radove pred stručnim ocjenjivačkim sudom i uz nazočnost publike. Sveukupni pobjednik je onaj natjecatelj koji ima najviše osvojenih bodova u svim kategorijama. Točan program i satnica natjecanja biti će objavljeni naknadno, radi potrebe dogovora s FLORINT-om, ali i nastavno na dogovor i koncepciju sukladno odluci Organizacijskog odbora.


OKVIRNI PROGRAM NATJECANJA


18. ožujka 2024. (ponedjeljak)
Tijekom dana bit će omogućen dolazak natjecatelja i asistenata u prostor gdje se održava natjecanje. Pripremni sastanak, izvlačenje brojeva natjecateljskog mjesta te sve druge potrebne pripremne radnje kao što su predstavljanje prostora, vrijeme za unos instalacija i cvijeća bit će najavljeno naknadno.

19. ožujka 2024 (utorak)
Natjecanje počinje u 09:00 sati. Prije početka natjecanja očekuje se dolazak i okupljanje kandidata, asistenata i sudaca te završni sastanak i konzultacije sa sucima i organizacijskim odborom.


Natjecatelji će se tijekom Državnog prvenstva natjecati u 4 natjecateljske kategorije.


Točna satnica, pauze i vrijeme za pripremu bit će objavljeni na vrijeme.Natjecateljske kategorije su:
• IZRADA VJENČANOG BUKETA
• UREĐENJE (izrada) STOLA ZA DVOJE
• IZRADA SLOBODNOG STRUČKA
• TEMA IZNENAĐENJA (naziv teme će natjecatelji saznati na dan natjecanja)
Po završetku natjecanja, u popodnevnim/večernjim satima 19.03.2024. bit će svečana objava rezultata po kategorijama, kao i proglašenje ukupnog pobjednika.
Nekoliko dana nakon natjecanja svi radovi i eksponati natjecatelja bit će izloženi u Dioklecijanovim podrumima te će publika i javnost biti obaviješteni da imaju mogućnos  razgledati sve radove.


PRAVILA NATJECANJA
Ocjenjivanje radova tijekom Državnog prvenstva biti će u skladu s utvrđenim bodovnim sistemom od strane FLORINT-a.
Ocjenjivanje je otvorenog tipa. Svaki pojedini rad ocjenjivat će se nezavisno od strane svakog pojedinog suca. Ocjene će biti prezentirane na listi s brojem svakog natjecatelja.
Liste priprema organizator. Stručni ocjenjivački sud čine tri člana, od kojih su minimalno dva europski licencirana suca s licencom FLORINT-a.


Broj natjecatelja je ograničen s obzirom na ograničenje prostora. Moguće promijene bit će objavljene ovisno o odluci organizatora, o čemu će natjecatelji biti na vrijeme obaviješteni. Zainteresirani natjecatelji prijavljuju se putem prijavnice koja je priložena ovoj najavi. Propozicije i način ocjenjivanja


PROPOZICIJE NATJECANJA
NATJECATELJSKE DISCIPLINE VRIJEME RADA
I. Osobna prezentacija, fantazija 120 min.
II. Izrada vjenčanog buketa 60 min.
III. Izrada slobodnog stručka 30 min.
IV. Izrada stola za dvoje 60 min.


OCJENJIVANJE IZLOŽAKA
Pravila
Natječe se u skladu s Pravilnikom o održavanu natjecanja cvjećara o izboru kandidata za nastup na europskim natjecanjima cvjećara u organizaciji FLORINT-a.
Način ocjenjivanja
Najveća ocjena za jedan rad, odnosno jednu temu je 100 bodova (100%). Svaki sudac može dati maksimum od 100 bodova po pojedinoj temi. Za svaku temu zbrajaju se bodovi koje su dodijelili suci te se ukupan broj bodova po pojedinoj temi dijeli s brojem sudaca. Najveći mogući bodovni saldo za 4 zadane teme je 400 bodova. Način i raspodjela bodovanja vrši se temeljem sljedećih komponenti:


I. IDEJA


o originalnost, kreativnost/posebnost
o interpretacija zadane teme
o izbor materijala/dizajn s odabranim materijalom
o utrošeno vrijeme/dozvoljeno vrijeme za pojedinu temu


II. BOJE


o sklad/dominacija korištenih boja
o izraz ideje u bojama
o kompozicija boja (kontrast, sklad, vrijednost boja…)
o razmještaj boja


III. KOMPOZICIJA


o opći dojam (oblik, forma, proporcije, vizualna ravnoteža)
o stil
o izbor, dominacija i korištenje materijala (oblik, sastav, struktura, kontrast, ritam,
linije, volumen, smjer)
o uvažavanje materijala


IV. TEHNIKA


o urednost
o prikladnost korištene tehnike
o postojanost
o fizička ravnoteža
o mogućnost korištenja vode
o tehnička težina rada
Procedura ocjenjivanja
Ocjenjivanje je otvorenog tipa. Svaki pojedini rad ocjenjivat će se nezavisno od strane svakog pojedinog suca. Tehnika izrade bit će ocijenjena istovremeno, zajednički od strane
svih sudaca, međutim bodovi se od svakog suca za tehniku mogu razlikovati. Ocjene će biti prezentirane na listi s brojem svakog natjecatelja. Liste priprema organizator. Čim pojedini sudac završi ocjenjivanje zbraja ukupne bodove, potpisuje listu i uručuje je predsjedniku
Sudačkog odbora.


ZAJEDNIČKE OSNOVE – PRAVILA NATJECANJA


Ukoliko treba postaviti tehničku konstrukciju pri postavljanju težih predmeta, svakom natjecatelju može pomagati osobni asistent ili cijeli tim, a asistent može pomagati i u pripremi natjecanja.
Dozvoljeno je dvije trećine cvijeća pripremiti prije početka natjecanja (formiranje veličine, stavljanje na žicu, omatanje i slično). Preostala jedna trećina cvijeća i zelenila te sama izrada dio su regularnog dijela natjecanja. Sve potrebne posude, kutije, pomagala za rad i čuvanje cvijeća natjecatelj osigurava sam.
Najkasnije pet minuta prije početka natjecanja asistenti moraju napustiti prostor i tijekom natjecanja nije dozvoljen nikakav kontakt s natjecateljem. Treba voditi računa da svi elementi imaju određen odmak od zida i da nije dozvoljeno dirati zidove.
Natpisi sponzora stavljaju se na kraju natjecanja i ne smiju biti veći od A4 formata. Sve ostale natpise osigurava organizator. Natjecatelj je dužan na kraju natjecanja pospremiti prostor i ukloniti otpatke.
Sve nagrade i priznanja uručuju se tijekom popodneva/večeri programa, 19.ožujka, na istoj lokaciji gdje se održava natjecanje.
Ukoliko je natjecatelju potrebno još nešto osigurati, a da nije navedeno u dopisu, dužan je na vrijeme kontaktirati i obavijestiti organizatora.


VAŽNE INFORMACIJE


Pravo nastupa na Državnom prvenstvu imaju isključivo članovi HOK-a koji imaju podmiren komorski doprinos. Broj natjecatelja je ograničen s obzirom na ograničenja prostora.
Svakom natjecatelju HOK će osigurati cvijeće i materijale u minimalnom iznosu 500€ po natjecatelju za 2 teme:
• IZRADA SLOBODNOG STRUČKA
• TEMA IZNENAĐENJA
Natjecatelji sami trebaju osigurati i donijeti cvijeće i materijale za 2 teme:
• IZRADA VJENČANOG BUKETA
• UREĐENJE (izrada) STOLA ZA DVOJE
Nakon natjecanja kandidat i asistent dužni su očistiti svoj radni prostor. U slučaju potrebe, svakom natjecatelju bit će dostupna električna utičnica (220 V).
Svi radovi moraju biti smješteni i adekvatno izloženi u sklopu natjecateljskog prostora od 6 m², koji je osiguran za svakog pojedinog natjecatelja. Ukoliko natjecatelji nisu u mogućnosti sami organizirati smještaj za sebe i asistenta,
upućujemo vas da se obratite vašim područnim komorama i udruženjima obrtnika kako bi vam pomogli u organizaciji smještaja za vrijeme održavanja Državnog natjecanja.
Informacija/uputa za UO-a i POK-ove
Nastavno na dosadašnju praksu, molimo sva udruženja i područne obrtničke komore da u skladu sa svojim mogućnostima, a u dogovoru s natjecateljima s njihovog područja pokušaju financijski pomoći nastup na Državnom natjecanju cvjećara HOK-a.

Rok prijava za natjecanje je 19.02.2024.
U slučaju dodatnih pitanja možete se obratiti putem telefona 01/48 06 631 ili putem e-maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”