JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnog prostora
- Detalji
- Kreirano: Četvrtak, 18 Siječanj 2024 08:23
Daje se u zakup poslovni prostor na adresi Varaždin, Ulica Ivana Kukuljevića 13, koji je sagrađen na kč.br. 1439/1, upisano u zk.ul. 12934, k.o. 331325, Varaždin.
Poslovni prostor u naravi čini restoran u podrumu zgrade Obrtničkog doma u Varaždinu, Ivana Kukuljevića 13 površine 150,00 m2, s pripadajućim prostorijama: sanitarni čvor u podrumu i prizemlju veličine 26,80 m2, priručnim skladištem u podrumu veličine 26,70 m2, prostor kuhinje u dvorištu povezanim stepeništem s podrumom veličine 65,00 m2, dvorišni (stakleni) prostor veličine 15,26 m2, asfaltni prilaz iz Preradovićeve ulice veličine 102,00 m2, natkrivena terasa i natkriveni prolaz veličine 119,80 m2. Ulaz do poslovnog prostora je iz Kukuljevićeve ulice kroz prolaz prema Gradskoj tržnici Varaždin.
Navedeni prostor daje se u zakup kao cjelina.
2.
Početna mjesečna zakupnina za cjelokupni poslovni prostor iznosi 1.000,00 eura.
Kod sklapanja Ugovora o zakupu zakupnik uplaćuje iznos jedne mjesečne zakupnine unaprijed.
3.
Namjena prostora su ugostiteljske usluge; cafe bar/club i/ili restoran.
Vezano uz namjenu poslovnog prostora uvjet je iskustvo u organizaciji, profesionalnost i educiranost osoba zakupnika u poslu sa ciljem osiguranja kvalitetne ponude.
4.
Pravo na podnošenje ponuda imaju pravne osobe te fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost, a koje su registrirane za obavljanje djelatnosti iz točke 3.
Neće se razmatrati:
-ponude pristigle nakon isteka roka za podnošenje ponuda naznačenog u javnom natječaju, -ponude koje nisu u skladu s uvjetima javnog natječaja, nepotpune ponude (koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno javnom pozivu), uvjetne ponude te ponude na kojima su vidljive korekcije podataka,
-ponude fizičkih osoba koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost te pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava, odnosno nad kojim je pokrenut predstečajni postupak, stečaja ili likvidacije u trenutku donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja,
-ponude u kojima je predložena djelatnost za obavljanje koje ponuditelj nije registriran u odgovarajućim registrima.
5.
Način prijave
Ponuditelj je u svojoj ponudi dužan navesti:
-djelatnost (ili više djelatnosti) koju će obavljati u poslovnom prostoru, koja mora biti dopuštena sukladno propisima te ponuditelj mora biti registriran za obavljanje iste u odgovarajućim registrima,
-oznaku poslovnog prostora (adresa),
-podatke o ponuditelju (naziv, sjedište, OIB, e-mail adresa, ime i prezime, te telefonski kontakt ovlaštene osobe),
-ponuđeni iznos zakupnine, ne manji od oglašenog u javnom natječaju,
-opis planiranih djelatnosti/plan rada.
Uz ponudu s prethodno navedenim podacima potrebno je priložiti:
1. izvadak iz odgovarajućeg registra (sudskog/obrtnog/drugi odgovarajući upisnik), ne stariji od 30 dana,
2. izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja, izdanu od Ministarstva financija – Porezna uprava, ne stariju od 15 dana.
6.
Rok za podnošenje ponuda je najkasnije do 23:59 sati 26. siječnja 2024. godine.
Pisana ponuda za zakup poslovnog prostora s potrebnom dokumentacijom podnosi se u navedenom roku, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:
“PONUDA ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU ZA POSLOVNI PROSTOR – NE OTVARATI”, neposredno predajom stručnoj službi Udruženja ili preporučenom pošiljkom na adresu Udruženje hrvatskih obrtnika Varaždin, 42000 Varaždin, Ulica Ivana Kukuljevića 13/II.
7.
Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će se s ponuditeljem koji ispunjava uvjete iz natječaja vodeći brigu o ekonomski najpovoljnijoj ponudi pri čemu će se osim kriterija cijene koristiti kriteriji kvalitete ponude, tehničke prednosti, estetske i funkcionalne osobine, ekološke i energetske osobine, operativni troškovi, ekonomičnost i drugo. Ugovor o zakupu s najpovoljnijim ponuđačem sklopiti će se na rok od 5 godina. Ugovor će se solemnizirati kod javnog bilježnika na trošak zakupnika.
O rezultatima natječaja ponuditelji će biti obaviješteni najkasnije do 20. veljače 2024. godine.
Dodatne informacije o poslovnom prostoru kao i naknadni uvid u natječajnu dokumentaciju mogu se dobiti u prostorijama Udruženja.