Oslonite se na Vodič kroz EU-fondove za male i srednje poduzetnike!

U okviru projekta „SMEPASS II - Pružanje savjetodavnih usluga malom i srednjem poduzetništvu (MPS), faza II“ koji se provodio u sklopu Operativnog programa za regionalnu konkurentnost 2007.-2013. i bio usmjeren na jačanje konkurentnosti MPS-a u RH, priređen je i Vodič kroz EU-strukturne fondove za male i srednje poduzetnike – u prilogu.

Cilj vodiča je nadogradnje na standardne „Upute za prijavitelje“ koje se izrađuju i objavljuju uz objavu svakog natječaja za sufinanciranje iz izvora sredstava EU-a.

Vodič na ležeran i neformalan način ukazuje na postojeće rizike, opasnosti, ali i prilike o kojima se mora voditi računa u cjelokupnom procesu - pripreme za natječaj, izrade prijavne dokumentacije, prijave, praćenja procedure evaluacije, realizacije i ugovaranja sufinanciranja te provedbe samog investicijskog projekta.

 

U vodiču se nastoji konkretno prikazati potrebne korake u pripremi i prijavi projekata, ali zbog posebnosti svakog pojedinog natječaja (što prikazuju i navedeni natječaji objavljeni u zadnjih godinu i pol dana), nemoguće je u potpunosti pokriti sve elemente na koje se može naići u natječajima koji će biti objavljivani u budućnosti.

Projekt SMEPASS II sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj u iznosu od 2.978.400 eura.

Projekt je započeo danom stupanja Hrvatske u punopravno članstvo EU, a završio je 30. lipnja 2015. godine.

Cilj Projekta bila je promocija savjetodavnih usluga malim i srednjim poduzetnicima te izravno pružanje besplatnih savjetodavnih usluga iz područja upravljanja kvalitetom i marketinga te razvoja proizvoda.

Tijekom dvogodišnje provedbe 152 male i srednje tvrtke primile su besplatne savjetodavne usluge iz 14 različitih područja marketinga, razvoja proizvoda ili upravljanja kvalitetom.

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”