Godišnja sjednica ceha građevinskih obrta

Dana 08.12.2016 g. u domu Udruženja hrvatskih obrtnika Varaždina održana je 2. sjednica Ceha građevinskih obrta. Na sjednici su prisustvovali članovi Ceha građevinskih obrta zajedno sa predsjednikom Ceha gospodinom Vilko Adamićem, te predsjednikom Udruženja Borisom Kosom.

Na sjednici se raspravljalo o Planu rada Ceha za 2017 g., uputama o provedbi zakona o poslovima i djelatnostima u prostornom uređenju u gradnji, o problemima imenovanja voditelja manje složenih radova te o problemima u građevinskoj djelatnosti s kojima se obrtnici susreću u svakodnevnoj praksi.

Ceh građevinskih obrta trenutno broji 116 obrtnika u 113 obrta različitih obrta povezanih s građevinom, a to je 10 obrta više nego prošle godine. Po temeljitim raspravama po pojedinim točkama dnevnog reda članovi ceha složili su se da se donesu sljedeći zaključci (koji će se preko svojih predstavnika prezentirati upravnom odboru UHOV-a kao i Cehu građevinskih obrta u POK Vž-a).

  • Predlaže se organizirati edukacijske radionice s temama:
  • Provođenje mjera prevencije stresa na radu ili u vezi s radom
  • Zaštita ne pušača, zabrana pijenja alkohola i uzimanja drugih sredstava ovisnosti

Vođenje knjigovodstva za obrtnike početnike, kao i druge aktivnosti koje bi olakšale obrtnicima svoje aktivnosti

Među ostalim planira se suradnja i izmjena iskustava sa srodnim cehovima u sastavu POK Vž-a, posjetiti barem jedan specijalizirani sajam građevinske djelatnosti na području RH kao i djelovanje Ceha kroz tijela UHO Vž na rješavanju problematike u građevinskim obrtima.

Plan rada za 2017 g. i upute o provedbi zakona nalaze se na stranicama Ceha

Plan rada Ceha možete preuzeti OVDJE

Pravilnik o voditeljima manje složenih poslova možete pruzeti OVDJE

Sve novosti vezane uz rad Ceha građevinskih obrta možete pratiti na stranicama OVDJE

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”