Donacija fiskalnih blagajni za male trgovce

Tvrtka Philip Morris je donacijom Hrvatskoj obrtničkoj komori omogućila nabavu 200 fiskalnih blagajni, namijenjenih malim trgovcima u cilju pomoći kod provedbe zakonske obveze fiskalizacije. Svaka područna obrtnička komora dobiva po 10 blagajni, a podjela će se obaviti temeljem odluke svake pojedine područne obrtničke komore Obrtnici s područja Varaždinske županije, zainteresirani za donaciju, trebaju se pismeno, telefaksom ili e-poštom prijaviti u Obrtničku komor Varaždinske županije popunjenim obrascem zahtjeva , kojega ovdje možete preuzeti.

Kriteriji koje svaka područna komora kod određivanja dobitnika donacije treba uvažavati su:

a) prioritet imaju male trgovine,

b) prioritet imaju trgovine s malom površinom,

c) mali promet,

d) mali broj zaposlenih,

e) ruralna područja,

f) otoci i brdska područja,

g) područja posebne državne skrbi,

h) dani podaci za SMS obrtnik,

i) prioritet imaju trgovci obrtnici koji ne duguju komorski doprinos,

j) trgovina glavna djelatnost od svih eventualno prijavljenih djelatnosti,

k) u obzir dolaze samo oni pojedinci koji će predati zahtjev da žele ući u izbor za doniranu fiskalnu blagajnu.

Komisija za izbor dobitnika donacije područne obrtničke komore obavit će izbor dobitnika donacije na temelju prikupljenih zahtjeva.

Rok za predaju zahtjeva je do 8. ožujka 2013. godine u 16:00 sati na adresu:

OBRTNIČKA KOMORA VARAŽDINSKE ŽUPANIJE, 42000 Varaždin, Vodnikova 4 ili na telefaks 042 320 949 te e-poštu  hOva e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

AKTUALNO! Najčešća pitanja vezana uz potpore za očuvanje radnih mjesta obrtnika i njihovih radnika

Obzirom na stanje u gospodarstvu uvjetovano Koronavirusom (COVID-19) Hrvatski zavod za zapošljavanje uveo je novu mjeru:  Potporu za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID – 19)

Upravno vijeće HZZ-a, na svojoj održanoj sjednici dana 2. prosinca 2020.  usvojilo je nove Uvjete i načine korištenja sredstava za provođenje mjera aktivne politike zapošljavanja u 2021. godini.

Također, donesena je i nova mjera Potpora za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID – 19) za siječanj i veljaču 2021.

Više informacija na: mjere


OBRTNIK MOŽE OSTVARITI PRAVO NA POTPORU ZA OČUVANJE RADNIH MJESTA

Kompletnu dokumentaciju možete preuzeti ovdje:

https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/aktualne-mjere-obrasci-i-upute-covid19/aktualne-mjere

Za vas smo pripremili odgovore na najčešća pitanja:

https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/aktualne-mjere-obrasci-i-upute-covid19/upute

i primjere popunjenih obrazaca koje možete pronaći ovdje:

https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/aktualne-mjere-obrasci-i-upute-covid19/obrasci

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”