Fiskalizacija – pripremite se na vrijeme!

Od 1. srpnja 2017. svi obveznici fiskalizacije u prometu gotovinom (uključujući i paušalne porezne obveznike) trebaju izdavati račune putem naplatnih uređaja. U namjeri da svojim članovima pomogne da potrebnu opremu i programe za fiskalizaciju nabave po povoljnijim uvjetima, Hrvatska obrtnička komora sklopila je sporazume o suradnji s niže navedenim partnerima.

(Promet gotovinom obuhvaća naplatu u novčanicama ili kovanicama, karticama, čekom ili drugim sličnim načinom plaćanja, osim izravnog plaćanja na poslovni račun. Obveznici fiskalizacije koji sve račune naplaćuju bezgotovinski tj. izravnim plaćanjem na poslovni račun nisu obvezni nabaviti niti koristiti elektroničke naplatne uređaje.)

Tvrtke partnere možete pronaći OVDJE

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”