JAVNI POZIV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA IZLAGAČIMA

Grad Varaždin dana 06.  studenog 2018 godine objavio je Javni poziv za sufinanciranje troškova izlagačima s područja grada Varaždina na manifestaciji Advent u Varaždinu 2018.

Visina financijske potpore iznosi 50% troškova zakupa prostora neto, a najviše do 10.000,00 kuna po izlagaču. Krajnji rok za dostavu prijava je 7. prosinca 2018. godine do 12,00 sati, bez obzira na način dostave.

Cijeli tekst poziva možete preuzeti ovdje, kao i prijavni obrazac i izjavu o potporama.

Udruženje hrvatskih obrtnika Varaždin i ove godine će sufinancirat  svoje članove  koji sudjeluju na Adventu 2018. godine u Varaždinu  sa iznosom od 500,00kn + PDV 

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”