Adventski kalendar 2010. godine

Obrtnici Udruženja hrvatskih obrtnika Varaždin ove su godine dobili priliku osmisliti i organizirati događanja za vrijeme Adventa. „Adventsku priču“ realiziralo je 35 obrtnika, d.o.o-a i udruga prodajom prigodne robe na središnjim gradskim trgovima - Trgu kralja Tomislava i Franjevačkom trgu. Kućice trgovaca i njihova ponuda dalo je blagdanski ugođaj u centru grada od 1. do 28. prosinca.
Tom ugođaju poseban doprinos dao je „Adventski kalendar 2010. godine“, koji je realiziran uz pomoć 24 varaždinska umjetnika – slikara, koji su donirali svoje slike te 24 novčana donatora, koji su donirali svaki po 400,00 kuna.
Ploča „Adventskog kalendara“ s motivom varaždinskog starog grada u pozadini imala je pripremljeno 24 mjesta za postavu slika. Svakoga dana od 1 – 24. prosinca 2010. godine bila je postavljena slika jednog varaždinskog slikara uz prigodni program djece iz Društva Naša djeca Varaždin. Varaždinsku „adventsku priču“ ove nam je godine ispričalo 83-je ljudi, koje je okupio na realizaciji svoje ideje gospodin Josip Košutić, predsjednik Ceha trgovačkih obrta Udruženja hrvatskih obrtnika Varaždin. U realizaciji te ideje uz gospodina Košutića svoj veliki doprinos dale su i gospođe Ksenija Plavec Fiket, predsjednica Ceha uslužnih obrta Udruženja, Biserka Oreški, predsjednica Ceha proizvodnih obrta Udruženja te gospođa Biserka Keliš, savjetnica gradonačelnika za obrtništvo.
Posljednjeg dana, 24. prosinca, postavljena je slika koja je na ploči „Adventskog kalendara“ označena brojem 24.

    

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

AKTUALNO! Najčešća pitanja vezana uz potpore za očuvanje radnih mjesta obrtnika i njihovih radnika

Obzirom na stanje u gospodarstvu uvjetovano Koronavirusom (COVID-19) Hrvatski zavod za zapošljavanje uveo je novu mjeru:  Potporu za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID – 19)

Upravno vijeće HZZ-a, na svojoj održanoj sjednici dana 2. prosinca 2020.  usvojilo je nove Uvjete i načine korištenja sredstava za provođenje mjera aktivne politike zapošljavanja u 2021. godini.

Također, donesena je i nova mjera Potpora za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID – 19) za siječanj i veljaču 2021.

Više informacija na: mjere


OBRTNIK MOŽE OSTVARITI PRAVO NA POTPORU ZA OČUVANJE RADNIH MJESTA

Kompletnu dokumentaciju možete preuzeti ovdje:

https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/aktualne-mjere-obrasci-i-upute-covid19/aktualne-mjere

Za vas smo pripremili odgovore na najčešća pitanja:

https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/aktualne-mjere-obrasci-i-upute-covid19/upute

i primjere popunjenih obrazaca koje možete pronaći ovdje:

https://www.hok.hr/gospodarstvo-i-savjetovanje/aktualne-mjere-obrasci-i-upute-covid19/obrasci

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”