Prijavite se na 52. Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju

Hrvatska obrtnička komora organizira i s 50% troškova standardno uređenog izložbenog prostora sufinancira kolektivan nastup članova HOK-a na 52. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2019., najvećem obrtničkom sajmu u široj regiji, koji će se održati od 10. do 15. rujna 2019. godine.

Međunarodni sajam u Celju respektabilna je sajamska izložba s preko 1.500 izlagača iz 34 države svijeta te je mjesto kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga za obrtnike i poduzetnike koji žele u direktnom kontaktu s potencijalnim kupcima provjeriti kvalitetu svojih proizvoda i usluga, s ciljem izvoza te dolaska do novih poslovnih kontakata za buduće poslove.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodna predstavljanja, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, građevinarstvo i unutarnje opremanje, opremu za prehrambenu industriju i ugostiteljstvo, turizam, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široke potrošnje, IT opremu...
 Sudeći po prošlogodišnjem izdanju s velikom posjetom od oko 122.000 posjetitelja iz 42 države Svijeta, sajam i ove godine jamči veliku posjećenost.

U nastavku vam dajemo osnovne informacije o sajmu, a u prilogu možete pronaći i prijavu za nastup na 52. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2019. te Vas molimo da, ukoliko ste zainteresirani za nastup, ispunite prijavne materijale i dostavite ih HOK-u u što kraćem roku, kako bi pravovremeno pripremili izložbu.

Naziv sajma/adresa: 52. Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celje 2019., Celjski sejem d.d., Dečkova cesta 1, 3000 Celje, www.ce-sejem.si

Termin održavanja: 10. – 15. rujna. 2019.

Radno vrijeme sajma: 09,00 – 19,00 sati

Broj izlagača/posjetitelja u 2018: 1.521 izlagač (34 države učesnice)/122.000 posjetitelja

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu „ključ u ruke“ –svaki izlagač u sklopu priprema svoje prezentacije na sajmu, uz izložbeni prostor uređen sukladno njegovoj prijavi i potrebama, dobiva i dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Celje-Zagreb i postavu na štandu, najavu nastupa prema službama sajma Celje, sve potrebne informacije, tehničke podatke, upute, kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.

Cijena izlagačkog prostora, uz logistiku nastupa po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje HOK-a za članove HOK-a od 50% iznosi 78,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno za platiti 97,50 EUR/m2standardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 156,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno 195,00 EUR/m2standardno uređenog izložbenog prostora.

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m², a u slučaju vertikalnog panoa na stijeni 1 m².

 

Prilikom prijave nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

1)      prijavu – u prijavi obavezno navesti potreban namještaj na štandu

2)      podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koji se šalje na sajam- izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi izlagača“.

3)      Privolu za korištenje osobnih podataka potrebnu za pripremu nastupa na 52. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2019.

ROK PRIJAVE NASTUPA: 10. 08. 2019. godine ili do popune izložbenog prostora

Dostava prijavnog materijala:

Hrvatska obrtnička komora

adresa: Ilica 49/II,

10002 Zagreb,

putem telefaksa: 01/48 46 610 ili

slanjem ispunjene, potpisane i skenirane prijave na e-mail adrese: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.  ili Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, ako izlagač ima robu veće vrijednosti, tu robu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti ukoliko imaju dugovanja prema komorskom sustavu, odnosno nemaju pravo sufinanciranja nastupa od strane HOK-a.

Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za organizirani i sufinancirani nastup, ispunjene prijavne materijale što prije dostavite u Hrvatsku obrtničku komoru, kako bi stručna služba Komore na vrijeme pripremila Vaš nastup na sajmu.

Za dodatne informacije, zainteresirani obrtnici i poduzetnici mogu se obratiti stručnoj službi HOK-a na:

Dražen Horvat, tel: 01/48 06 650, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Darko Prister, tel: 01/48 06 639, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.   

Iskoristite ovu prigodu te svoje proizvode i usluge predstavite na najvažnijem obrtničkom sajmu u ovom dijelu Europe, u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore!

Posebno pozivamo izlagače koji se žele prezentirati prvi puta na ovom važnom sajmu da iskoriste sufinanciranje i pogodnosti nastupa u organizaciji HOK-a.

Prijava izlaganja za 52 Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2019_članovi HOK-a.doc 73,50 kB

Prijava izlaganja za 52 Međunarodni obrtnički i poduzetnički sajam u Celju 2019_tvrtke koje nisu članovi HOK-a.doc72,00 kB

Privola za obradu osobnih podataka _ prijava 52 Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celju 2019.docx 12,68 kB

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”