18. Obrtnički sajam Istre

18. Obrtnički sajam Istre održat će se u Puli (Karolina) od 8. do 11. listopada 2015. godine. Sajam će se održati u montažnoj hali površine 1.400 kvadratnih metara, te na otvorenom prostoru površine 800 kvadratnih metara.

Kao i do sada, sajam je namijenjen obrtnicima i poduzetnicima koji se bave proizvodnim i srodnim djelatnostima. Kao i do sada, ulaz na sajam za posjetitelje je besplatan, te očekujemo da sajam u četiri dana trajanja obiđe između 12. i 15.000 posjetitelja. Sajam je prodajnog karaktera.

Organizator sajma je Obrtnička komora Istarske županije, a suorganizatori su Istarska županija, Grad Pula i HGK - Županijska komora Pula.

U nastavku možete pronaći obrazac prijave i sajamski pravilnik. Ispunjene i ovjerene prijave možete dostaviti mailom ili poštom na adrese navedene u prijavi, najkasnije do 22. rujna 2015. godine.

Sajamski pravilnik (pdf)

Obrazac prijave (pdf)

Tematska tribina za poslodavce i obrtnike

Hrvatski zavod za zapošljavanje u suradnji sa Hrvatskom obrtničkom komorom organizira tribinu za poslodavce - obrtnike na kojoj će Ministar rada i mirovinskoga sustava prof. dr. sc. Mirando Mrsić dr.med., prezentirati mogućnost korištenja mjera aktivne politike zapošljavanja sa posebnim naglaskom na program Stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa. Kroz tribinu se želi potaknuti poslodavce iz realnog sektora za bolje korištenje mjera aktivne politike zapošljavanja u budućem zapošljavanju. Posebno se želi potaknuti poslodavce da mladim osobama pruže mogućnost stjecanja radnog iskustva kroz stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa koje poslodavce u financijskom smislu ne košta ništa ali daje društvenu vrijednost obrtu, te osigurava da kroz ovaj instrument razvija vlastite buduće kadrove.

Opširnije...

Istraživanje tržišta i analiza stanja o izazovima i potrebama obrtnika Varaždinske županije

Obrtnička komora Varaždin trenutačno provodi istraživanje tržišta pomoću kojeg bi se jasno detektirali izazovi i potrebe obrtnika na području Varaždinske županije, te tako stvorili preduvjeti za iskorištenje potencijala i preporuke za daljnje djelovanje Pok-a Varaždin.

U istraživanje će se uključiti sve djelatnosti cehova ( proizvođači, usluge, ugostitelji i turistički djelatnici, trgovine, prijevoznici, frizeri-kozmetičari, graditeljstvo i poljoprivreda ). S obzirom na različitosti u pojedinim djelatnostima, a samim time i različitostima u izazovima i potrebama, će se svakom cehu pristupiti odvojeno.

Osim analize potreba obrtnika u istraživanje će se uključiti i Hrvatski zavod za zapošljavanje, Srednje škole Obrtničkih zanimanja, Varaždinska županija i dr.

Detaljna analiza podataka će predstavljati osnovu za daljnje djelovanje i planiranje aktivnosti, a sve u svrhu što boljeg servisiranja potreba obrtnika Varaždinske županije.

Upitnike za pojedinačne cehove možete pronaći na sljedećim linkovima:

IZAZOVI i POTREBE obrtnika na području Varaždinske županije - Zanatlije i ostali tradicijski obrti - fotografi, postolari, zlatari, urari, krojači i sl.

https://docs.google.com/forms/d/14X5LrXqhi1uO-5lqLh9S9Q1igdgRosUTaCLbonqAi4A/viewform

IZAZOVI i POTREBE obrtnika na području Varaždinske županije - Ugostitelji i turistički djelatnici

https://docs.google.com/forms/d/1RoQEVwWkD9r_-kFabIlndYBXdU50DNxAm2Opy1HNALs/viewform

IZAZOVI i POTREBE obrtnika na području Varaždinske županije - Trgovački obrti

https://docs.google.com/forms/d/1bJFVrtoVfycoaWS7StRlLJ3zQMNDcklACGAF97JU6Os/viewform

IZAZOVI i POTREBE obrtnika na području Varaždinske županije - Sekcija frizera, kozmetičara i pediker

https://docs.google.com/forms/d/1DCrmAu6Q7iuc_FI0ZjcqO9rcoEK6sZjmH4B4rOwuUAY/viewform


IZAZOVI i POTREBE obrtnika na području Varaždinske županije - Sekcija auto-struka

https://docs.google.com/forms/d/1URSua3k-jbAjzKVMgyNC4RwKOlMkb-7PjeBAr2uZg3Y/viewform

IZAZOVI i POTREBE obrtnika na području Varaždinske županije - Proizvodni obrt

https://docs.google.com/forms/d/1k4TVx1wlmNQMkJ2OuYejDgbItJ1vnzml7cso5Pm-AZc/viewform

IZAZOVI i POTREBE obrtnika na području Varaždinske županije - Prijevoznici

https://docs.google.com/forms/d/1BhXAox3H7ijO98SevLqroP31MsHvT-zzCKDvR8OiV_Y/viewform

IZAZOVI i POTREBE obrtnika na području Varaždinske županije - Poljoprivredni obrti

https://docs.google.com/forms/d/1MLXLFuds0iwVG6lvEZfoe_fjgDlc2hRQsayKbIR3zMU/viewform

IZAZOVI i POTREBE obrtnika na području Varaždinske županije - Kućni majstori - Električari, serviseri, soboslikari, parketari, vodoinstalateri i sl.

https://docs.google.com/forms/d/1m0NX158Rd9-TusTZGOPvN0dhDlR0p41MniBDOGoHtDo/viewform

IZAZOVI i POTREBE obrtnika na području Varaždinske županije - Građevinski obrti

https://docs.google.com/forms/d/1ZFDPppEKDQ7HI8dktQatew8fHnDpNl_iFnlVvzqD_2E/viewform

IZAZOVI i POTREBE obrtnika na području Varaždinske županije - Posredovanje, savjetovanje, knjigovodstvo, grafičke i informatičke usluge i sl.

https://docs.google.com/forms/d/1jM8SGWYAIZUh30BsT5Q7dFV6AHV85-_Hi-9xETh3Av8/viewform

Ministarstvo poduzetništva i obrta objavilo je Javni poziv "Revitalizacija poslovnih prostora" - Drugi krug

Ministarstvo poduzetništva i obrta objavilo je u okviru Poduzetničkog impulsa 2015. Javni poziv "Revitalizacija poslovnih prostora" – Drugi krug. Prioritet ovog Javnog poziva je jačanje konkurentnosti mikro i malih poduzetnika i poticanje njihovog rasta i razvoja. Cilj Poziva je stavljanje u funkciju poslovnih prostora u državnom vlasništvu i vlasništvu jedinica lokalne i regionalne (područne) samouprave. U proračunu Ministarstva za ovu namjenu u prvom krugu planirano je ukupno 4.437.500,00 kuna, a intenzitet potpore može iznositi do 100% od ukupno prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna projektnog prijedloga. Ovaj Javni poziv namijenjen je mikro i malim poduzetnicima sukladno Preporuci Europske komisije 2003/361/EC od 6. svibnja 2003. godine. Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 20.000,00 kuna, a najviši 50.000,00 kuna. Prijave se zaprimaju isključivo od 28. 9. 2015. do 19. 10. 2015. godine.

Prihvatljive projektne aktivnosti su:

-          uređenje i opremanje poslovnog prostora u dugoročnom najmu,

-          prilagodba, prenamjena i proširenje poslovnog prostora i

-          prilagodba poslovnog prostora za osobe s invaliditetom.

Prihvatljivi troškovi su:

-          svi troškovi uređenja i opremanja poslovnog prostora,

-          svi troškovi prilagodbe, prenamjene i proširenja poslovnog prostora i

-          troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom.

Sve informacije, uključujući i Javni poziv dostupne su na mrežnim stranicama Ministarstva poduzetništva i obrta

"STARTCO": Bespovratne potpore za nabavku IT opreme i izradu prve internetske stranice poduzetnicima početnicima

Ministarstvo poduzetništva i obrta I Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije objavili su  JAVNI POZIV iz programa “STARTCO – REALIZIRAJ VLASTITU POSLOVNU IDEJU“

Javni poziv traje do 31. prosinca 2015. godine, odnosno do iskorištenja sredstava osiguranih u proračunu HAMAG-BICRO-a. Cilj javnog poziva je potpora poduzetnicima početnicima radi lakše realizacije njihovih poslovnih ideja i  poduzetničkih poduhvata. Sredstva se odobravaju u obliku vaučera koji se mogu koristiti za nabavku IT opreme i izradu prve internetske stranice.

U proračunu HAMAG-BICRO-a osigurano je ukupno 8.000.000,00 HRK za dodjelu potpora temeljem ovoga Programa.  Prihvatljivi prijavitelji su fizičke osobe koje u trenutku podnošenja zahtjeva za bespovratnu potporu nemaju registriran vlastiti subjekt malog gospodarstva, a koje planiraju po prvi puta osnovati trgovačko društvo, obrt ili planiraju samostalnu djelatnost za čije poslovanje traže sredstva (gospodarski subjekt u osnivanju), a koji s danom podnošenja zahtjeva za bespovratnu potporu prethodno nisu bili vlasnici 50% i više udjela u gospodarskim subjektima kumulativno dulje od 2 godine; te subjekti malog gospodarstva koji su osnovani najduže 24 mjeseca prije dana podnošenja zahtjeva za bespovratnu potporu, a čiji vlasnici s udjelom vlasništva od 50% i više do dana podnošenja zahtjeva za bespovratnu potporu prethodno nisu bili vlasnici 50% i više udjela u drugim gospodarskim subjektima kumulativno dulje od 2 godine. Ista fizička osoba ne može ostvariti pravo na korištenje više kompleta VAUČERA 1 i VAUČERA 2 u slučaju da je istovremeno vlasnik više od jednog poslovnog subjekta koji ispunjava uvjete iz Programa i ovoga Javnog poziva.

Opširnije...

Novost u obrtništvu

Oslobađaju se plaćanja obveznog komorskog doprinosa za jedinstveni sustav organiziranosti obrta, obrtnici novootvorenih obrta za prvu godinu rada. Novootvorenim obrtom smatra se samo prvi upis u Obrtni registar.

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”