Objavljeni javni pozivi za subvencioniranje kamate i kreditiranje poduzetnika i obrtnika

U Varaždinskim vijestima broj 3528 od 14. kolovoza 2012. godine Grad Varaždin objavio je Javni poziv za subvencioniranje dijela redovne kamate na postojeće poduzetničke kredite poduzetnika i obrtnika na području Grada Varaždina.
Poduzetnici i obrtnici na području Grada Varaždina imaju pravo na subvenciju kamate u visini od 2% na postojeće kredite, koje imaju u slijedećim bankama: Zagrebačka banka Zagreb – Podružnica Varaždin, Privredna banka Zagreb – Podružnica Varaždin, Erste & Steiermarkische bank – Savjetodavni centar Varaždin, Vaba banka Varaždin, Imex banka – Podružnica Varaždin, Hypo Alpe Adria – Podružnica Varaždin i Raiffeisen banka – Podružnica Varaždin.
Za više podataka vidite tekst javnog poziva u Varaždinskim vijestima, koji je otvoren do iskorištenja sredstava.

Dana 20. srpnja na web stranicama Grada Varaždina objavljen je Javni poziv za dodjelu kredita poduzetnicima u suradnji sa privrednom bankom Zagreb kroz „Program kreditiranja poduzetnika – Varaždin PBZ 2012.“
Kreditni potencijal ovog programa iznosi 15 milijuna kuna, koja sredstva će biti plasirana obrtima, trgovačkim društvima, zadrugama i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima.

Otvorite ovdje: Javni poziv

Tečaj informatike za obrtnike UHO Varaždin

Urucene potvrde o zavrsenom tecaju informatike 2012

Dana 20. rujna 2012. godine u 11:00 sati u Udruženju hrvatskih obrtnika Varaždin, Kukuljevićeva 13 uručene su potvrde o završenom tečaju informatike obrtnicima koji su tečaj polazili tijekom proljeća 2012. godine.

Osnovni tečaj informatike u proljeće ove godine završilo je 28 obrtnika iz Udruženja hrvatskih obrtnika Varaždin, kojom prilikom su stekli osnovna znanja o: osobnim računalima i Windowsima, korištenju MS Worda za obradu teksta, korištenju MS Excela za izradu tabličnih proračuna, korištenju elektroničke pošte te Interneta i radu na mreži (Facebook, Skype, Expedia, Google).

U ponedjeljak, 17. rujna 2012. godine započeo je novi ciklus osnovnog informatičkog obrazovanja za petnaest polaznika iz obrta čiji su vlasnici članovi Udruženja hrvatskih obrtnika Varaždin. U ovom jesenskom ciklusu u narednih mjesec dana započet će i tečaj za stjecanje znanja iz računalne grafike i izrade web stranica za one obrtnike koji su već ranije osposobljeni po osnovnom računalnom programu. U ovom proširenom programu znanja će stjecati 30 polaznika.

I proljetni i jesenski ciklus informatičkog obrazovanja obrtnika financiran je dijelom iz sredstava Udruženja hrvatskih obrtnika Varaždin, a dijelom iz poticajnih bespovratnih sredstava Ministarstva poduzetništva i obrta, a provodi se u suradnji sa Učilištem Plavec iz Varaždina.

Poduzetnički impuls 2013.

pod 2013Prema obavijesti na web stranicama Ministarstva poduzetništva i obrta Vlada Republike Hrvatske usvojila je program subvencija za malo i srednje poduzetništvo Poduzetnički impuls 2013. Najavljeno je udvostručenje poticaja za male poduzetnike.

Za sada natječaji, koji su inače najavljeni za prve dane veljače, još nisu objavljeni. Pozivamo zainteresirane obrtnike na praćenje novosti na www.minpo.hr , gdje će natječaji biti objavljeni. Na tim stranicama sada je već dostupan Program poticanja poduzetništva i obrta Poduzetnički impuls 2013., kojeg možete otvoriti i s ove stranice.

Poduzetnički impuls 2013. – otvorite na ovoj poveznici

http://www.minpo.hr/UserDocsImages/73.%20-%2011.pdf

Donacija fiskalnih blagajni za male trgovce

Tvrtka Philip Morris je donacijom Hrvatskoj obrtničkoj komori omogućila nabavu 200 fiskalnih blagajni, namijenjenih malim trgovcima u cilju pomoći kod provedbe zakonske obveze fiskalizacije. Svaka područna obrtnička komora dobiva po 10 blagajni, a podjela će se obaviti temeljem odluke svake pojedine područne obrtničke komore Obrtnici s područja Varaždinske županije, zainteresirani za donaciju, trebaju se pismeno, telefaksom ili e-poštom prijaviti u Obrtničku komor Varaždinske županije popunjenim obrascem zahtjeva , kojega ovdje možete preuzeti.

Kriteriji koje svaka područna komora kod određivanja dobitnika donacije treba uvažavati su:

a) prioritet imaju male trgovine,

b) prioritet imaju trgovine s malom površinom,

c) mali promet,

d) mali broj zaposlenih,

e) ruralna područja,

f) otoci i brdska područja,

g) područja posebne državne skrbi,

h) dani podaci za SMS obrtnik,

i) prioritet imaju trgovci obrtnici koji ne duguju komorski doprinos,

j) trgovina glavna djelatnost od svih eventualno prijavljenih djelatnosti,

k) u obzir dolaze samo oni pojedinci koji će predati zahtjev da žele ući u izbor za doniranu fiskalnu blagajnu.

Komisija za izbor dobitnika donacije područne obrtničke komore obavit će izbor dobitnika donacije na temelju prikupljenih zahtjeva.

Rok za predaju zahtjeva je do 8. ožujka 2013. godine u 16:00 sati na adresu:

OBRTNIČKA KOMORA VARAŽDINSKE ŽUPANIJE, 42000 Varaždin, Vodnikova 4 ili na telefaks 042 320 949 te e-poštu  hOva e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Održan seminar o fiskalizaciji

U suradnji sa Područnim uredom Porezne uprave Varaždin Udruženje hrvatskih obrtnika Varaždin organiziralo je seminar o provedbi Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom, koji je održan 4. ožujka 2013. godine u Obrtničkom domu Udruženja hrvatskih obrtnika Varaždin.

U dvorani ispunjenoj do posljednjeg mjesta obrtnike je s problematikom provedbe ovoga zakona uz prezentaciju upoznala gospođa Helga Dujmović – voditeljica Službe za poreze i doprinose Područnog ureda Porezne uprave Varaždin.

U seminaru je sudjelovao i gospodin Josip Komes, pročelnik Područnog ureda Porezne uprave Varaždin, koji je prisutne upoznao sa obvezom dostave prijave podataka iz mjesečnog obračuna poreza na dodanu vrijednost elektroničkim putem korištenjem programa e-Porezna.

Nakon predavanja predstavnicima Porezne uprave obrtnici su postavili niz pitanja na koja su odmah dobili i odgovore.

POZIVAMO NA ANKETIRANJE obrtnike Udruženja hrvatskih obrtnika Varaždin

Pozivamo Vas na anketiranje u Udruženje hrvatskih obrtnika Varaždin – prostorije Obrtničkog doma u Varaždinu, Kukuljevićeva 13 – II. kat
Molimo Vas za sudjelovanje u anketi – iz pitanja ćete vidjeti da će u mnogočemu biti određena budućnost hrvatskog obrtništva prihvate li se ili ne prihvate prijedlozi Hrvatske obrtničke komore.
Anketa je anonimna, međutim, ako je želite potpisati bit će valjana i potpisana.
Vaš dolazak na anketiranje u Udruženje je neophodan zbog toga što se vodi evidencija obrtnika koji sudjeluju u anketi. U toj evidenciji se ne bilježi kako ćete se izjasniti s obzirom da je anketa anonimna, ali svojim potpisom morate potvrditi da ste u anketi sudjelovali, jer se time dokazuje da je anketa stvarno provedena.

Anketa se provodi do četvrtka,25. 04. 2012.

PREUZMITE ANKETU

http://uhov.hr/download/Zahtjevi%20i%20pitanja%20hrv.%20obrtnica%20i%20obrtnika%20-%20anketa.pdf

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”